וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הסדרה החדשה של גלילה רון פדר-עמית

11.8.2013 / 18:00

בימים אלה מופקת סדרה בשם "הבית של דוביק" שיצרה סופרת הילדים והנוער המצליחה, שתשודר בערוץ 10 ובמרכזה יעמדו דמות האב מ"משפחה וחצי" והבית לנערים הומלסים שפתח

סדרת טלוויזיה חדשה מאת הסופרת גלילה רון פדר-עמית רוקמת עור וגידים ונמצאת כעת בשלבי ליהוק מוקדמים. במרכז הסדרה, שכרגע נקראת "הבית של דוביק", (שם זמני) יעמוד דוביק דגן, דמות האב בגילומו של נתן דטנר מ"משפחה וחצי" שמחליט להקים מעון לנערים הומלסים, כך נודע לוואלה! תרבות. במסגרת העלילה, לאחר שילדיו מנישואיו הראשונים והשניים עזבו את הבית ואשתו שוהה בלונדון, מחליט דוביק לשכור דירה ולפתוח מעין מקלט לבני נוער (עד גיל 17) הומלסים שהתנתקו ממשפחותיהם.

"הבית של דוביק", אותה יביים ככל הנראה הבמאי אייל סלע ("נשות הטייסים", "לא לפני הילדים"), עתידה להיות משודרת החל מחודש אוקטובר בערוץ 10 - כך סיפרה הסופרת לוואלה! תרבות.

חוצה ישראל - גלילה רון פדר. חינוכית 23
גלילה רון פדר-עמית/חינוכית 23

"פנו אליי בבקשה שאכתוב המשך בווריאציה אחרת לסדרה 'משפחה וחצי', שכללה משהו כמו מאה פרקים. התלהבתי מהרעיון וכתבתי את זה. הפעם, הסדרה מתחילה מדמותו של דוביק, האבא של 'משפחה וחצי' אותו מגלם דטנר, והוא מחליט לפתוח בית לבני נוער הומלסים. את 'משפחה וחצי' כבר מיציתי וכעת הרעיון הזה עלה לי בראש", סיפרה הסופרת שעד היום כתבה למעלה מ-300 ספרי ילדים ונוער, ביניהם קלאסיקות כמו "ילד חוץ", "נאדיה" וכמובן סדרת ספרי "ג'ינג'י".
הסדרה תעסוק בבעיות שבני נוער נוטים להתחבט בהן לעיתים תכופות כמו אלימות במשפחה, עבריינות, סמים, אלכוהול, חזרה בשאלה, מגדר, אנרכיזם ועוד. כל פרק בסדרה החדשה יביא בכל פעם את סיפורה של דמות אחרת במקלט של דוביק: מוישי הדתי לשעבר, יוני ההומוסקסואל, יוסוף הערבי, דריה הפמינסטית הקיצונית, ורד האתיופית שאביה רצח את אמה ואוסי הפרובוקטיבית.

"חשבתי על זה שכל ילדיו של דוביק עזבו את הבית וכעת הוא מתפנה לפתוח מעון לבני נוער נוספים", מספרת רון פדר-עמית על הבסיס הרעיוני של הסדרה החדשה. "זה רעיון שתפס אותי והדמויות עלו תוך כדי הכתיבה".

כאמור, רון פדר-עמית כתבה בעבר את סדרת הדרמה "משפחה וחצי" ששודרה לראשונה בטלוויזיה החינוכית בשנים 1998–2001 ואף זכתה לאחר מכן לסדרת המשך שגם אותה כתבה, "עוד משפחה וחצי".

ערוץ 10 אישרו כי הם עובדים עם גלילה רון פדר-עמית על סדרה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully