וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטופ מודל הבאה" מנסה לעורר את העונה ה-20 עם גברים - ומעוררת פיהוק

לילך וולך

12.8.2013 / 0:03

העונה החדשה של "הטופ מודל הבאה" משלבת לשם החידוש גם דוגמנים זכרים, והדינמיקה של קרב חתולות מוחלפת, ובכן, בקרב חתולים מיוחמים. אה, כן - וטיירה בנקס משוגעת מתמיד

החזיקו את האטיטיוד חזק, סמייזו והיו פירס – העונה ה-20 של "הטופ מודל הבאה" מגיעה, והיא כוללת גם פינים. כלומר גברים. כלומר גם נשים וגם גברים, ואם לשפוט לפי המתרחש בשני הפרקים הראשונים שכבר שודרו בארצות הברית, הרי שהולכת להיות פעילות המערבת פינים בין הדוגמנים והדוגמניות המתחרים זה בזה. עונה מספר 20 במושגי ריאליטי היא מקבילה בערך לשנות כלב, וזה אומר שאנחנו (באיחור לא אלגנטי בכלל בשידור בארץ שנמצאת בפיגור של חמש עונות), סופגים את טיירה בנקס מעפעפת בעיניים המשוגעות שלה משהו כמו מיליון שנים.

שתי משמעויות יש לעובדה הפרוזאית הזו כפי שאפשר כבר להיווכח מהעונה החדשה – האחת היא שאחרי 19 עונות, הגיע בהחלט הזמן לשלב את המין היפה-לא-פחות בריאליטי הדוגמניות הזה; והשנייה היא שטיירה בנקס הפכה בעשור האחרון מהאחות הגדולה והמוצלחת, לדודה המדלוקה שעשתה סדנת שיחזור גלגולים אחת יותר מדי. בכל הנוגע לדרמה-דרמה-דרמה אין מתחרה לטיירה בנקס, והגברת לא מתכוונת לשחרר גם כשהתוכנית תגרד את קרקעית ה"הטופ מודל של בית האבות". דוגמנים זה חמוד מאוד, אבל המלכה העיקרית של המופע היא זו ש"עומדת לפני 36 דוגמנים יפים, אבל אוחזת לפניה שמות של 16 בלבד", והיא לא תפספס את שוט הדמעה המלאכותית אפילו אם הסטילטו שלה ישקעו בו בזמן בחול טובעני.

גם המתמודדים הכי קשי תפיסה – ויש כמה וכמה עפרונות לא מחודדים בקלמר הלואי ויטון של טיירה – קולטים די מהר שהם הגוזלים שבורי הכנפיים של טיירה והתחביב שלה הוא להשליך אותם אל חיקה ולגלגל בדמעות ופודרה מתי שרק יתחשק לה. כך למשל אתם תשמעו קרוב לחמישים פעמים את מרווין, הלטיני בעל חמש מאות השיניים, מקונן על העובדה שאביו הוא שרת. כן כן, ממש שרת. ששוטף רצפות ומה לא. "אני לא עושה את זה רק בשבילי!!" גונח מרקו בכל פעם שהמצלמה עוצרת עליו בטעות, ולמרות שכולנו שמענו את הסיפור הזה מאז ראשית ימי הריאליטי, לטיירה ההורמונלית אין אף סיפור "שנאו אותי ביסודי" / "ההורים שלי מתכחשים לי" / "פעם עפתי מנדנדה" שלא יגרום לה לדדות אל הצעצועי החמודי החדש ולהצמיד את הראש היפה שלו אל תוך החזה שלה עד שיישבע אמונים לה וללגיון הטירלול שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליון שנים על המסך. טיירה בנקס, מתוך "הטופ מודל הבאה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על התוכנית עצמה אין הרבה מה לחדש עבור מי שמכיר את הקונספט – דוגמניות ודוגמנים יבצעו את התעלולים הכי חסרי שחר שמפיקי התוכנית יצליחו לחשוב עליהם, הם יידרשו להצטלם על בניינים גבוהים, בגשם הסוחף, בבריכת דגי פיראניה וכיוצא באלו. החדשות המפתיעות (או כן, או לא – למי אכפת באמת), הוא שהבנים הדוגמנים מכסחים את הבנות. לא ברור אם זה כיוון שהם לוהקו באופן טוב יותר, או כיוון שהחידוש מסחרר את צוות השופטים. העיקר הוא שדינמיקת הקרב חתולות שנע בדרך כלל בין סתם טירונות כלל צה"לית ובין ספיישל קן הקוקיה, הוחלפה בדינמיקת חתולים מיוחמים וכולם מנסים להתחכך בכולם כמה שרק אפשר. המתמודדת המעניינת (ואחת היפות ביותר, לעין ההדיוטות שלי), היתה וירג', טרנסג'נדרית שברירית ומקסימה מאוד שפרשה לאחר שהשילוב בין התחרות וההורמונים שנטלה היוו שילוב מאתגר מדי. לאחריה, החידוש הממש אדיר בצורת גברים ונשים, שמאיים להפוך את טיירה בנקס לאותה ילדה מסובבת ראש מ"מגרש השדים", הופך את בית הדוגמנים/יות לעוד וריאציה על "האח הגדול" לאנשים אטרקטיבים במיוחד, ואיך לומר – כבר היינו שם. כבר עשינו את זה. מתי כבר תגיע העונה החדשה של "שרלוק"?

מה דעתכם על העונה החדשה. ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully