וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הצעירים: פרסים לוואן דיירקשן, מחווה לקורי מונטית'

12.8.2013 / 11:27

וואן דיירקשן הם המנצחים הגדולים של טקס פרסי הצעירים, אך את ההצגה גנבה ליה מישל שכמעט פרצה בבכי כשאמרה שקורי מונטית' "הפך לחלק מהלבבות של כולנו ויישאר שם לנצח"

להקת הבנים וואן דיירקשן ממשיכה בדרכה לכיבוש ארצות הברית: בטקס בחירת הצעירים (Teen Choice Awards) שהתקיים אמש (ראשון) בלוס אנג'לס זכה ההרכב בכל ארבעת הקטגוריות בהן היה מועמד: סיבוב ההופעות של הקיץ, להקת השנה, הסינגל כי טוב על שירם "Live While We're Young" ושיר האהבה הטוב ביותר על השיר "Little Things". החמישייה גם הופיעה בטקס עם השיר החדש "Best Song Ever".

למרות הגל הבריטי ששטף את הטקס, מפלס ההתרגשות עלה דווקא כשעל הבמה עלתה ליה מישל, שהיתה בת הזוג של השחקן המנוח קורי מונטית' – הן עם המסך בסדרה "גלי" והן מחוצה לו. בהופעתה הפומבית הראשונה מאז שחברה לחיים נמצא מת בבית מלון, זכתה מישל בפרס השחקנית הטובה ביותר בקומדיה, והסדרה בה היא משחקת אף זכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. כשעלתה לקבל את הפרס על משחקה, אמרה בדמעות על מונטית' כי "בין אם הכרתם אותו באופן אישי ובין אם הכרתם אותו כפין האדסון, הוא הפך לחלק מהלבבות של כולנו ושם הוא יישאר לנצח. תודה לכם".

דמי לובאטו זכתה בשני פרסים, פרס לאמנית הטובה ביותר ואישיות הטלוויזיה הטובה ביותר, והופיעה עם השיר "Made in the USA" כשניק ג'ונאס (מהרכב הבנים האחים ג'ונאס) הופיע על התופים לצידה. גם הזמר ברונו מארס זכה בשני פרסים, אמן האר אנ' בי של השנה והאמן של הקיץ ומיילי סיירוס זכתה בפרס על שירה "We Can't Stop", מביסה מתחרים כמו דאפט פאנק ורובין ת'יק. גם הזמרת הצעירה סלינה גומז לא נשארה מקופחת והלכה הביתה עם פרס הפריצה הטוב ביותר על השיר "Come and Get It". להקת הרוק פאראמור זכתה זו הפעם העשירית בפרס בחירת הצעירים, עם זכייתה בקטגוריית להקת הרוק הטובה והופעה עם השיר "Still Ino You".

וואלה! VOD: צפו בסרט "וואן דיירקשן: ההיסטריה"

מה דעתכם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully