וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 65: מתכוננים לספטמבר הגדול

14.8.2013 / 0:05

קינגז אוף ליאון, ארקטיק מאנקיז, בייבישמבלס, ניין אינץ' ניילז – כולם מחממים מנועים לקראת אחד החודשים המוזיקליים הכי מטורפים שידענו. בלוג הרוק של מני אבירם

Valley Maker - Only Friend / By My Side (Everlasting Life)

אלבום השבוע שלי הוא קטן ויפהפה, "Yes I Know I've Loved This World" שמו, והוא שייך לאוסטין קריין, בחור מדרום קרוליינה שמקליט תחת השם ואלי מייקר. קריין עושה פולק עדין, מהזן של קונור אוברסט בואכה סיקסטו רודריגז, ומשהו בכתיבה המאוד אישית על אמונה ופנימיות ובהגשה האינטימית שלו עובד כמו מכות חשמל קטנות על הלב. תקשיבו.

Diarrhea Planet - Lite Dream / Kids

אלבום השבוע מספר 2 הוא "I'm Rich Beyond Your Wildest Dreams", השני של קולקטיב הפאנק בעל השם הגרוע בהיסטוריה, דייריה פלאנט. אבל אל תתנו לשם לקרר אתכם – החבורה מנאשוויל מציעה סופת רוקנ'רול של שלוש גיטרות שלא מוותרת על להיות מלודית בתוך כל הרעש. התמה: להתבגר, לאבד, להתפכח. אלבום פצצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Kings Of Leon - Wait For Me

ספטמבר הגדול 1#: החודש הבא הולך להיות אחד הגדולים שאני זוכר. נתחיל עם קינגז אוף ליאון, שאחראים לשיר הכי לוהט של השבועות האחרונים, שמזכיר למה הפכו הבחורים למשפחת פולווויל למיני-מפלצת האיצטדיונים שהם. השיר, כמו קודמו החלשלוש "Supersoaker" שכבר נטחן כאן ברדיו, יהיו חלק מ"Mechanical Bull", האלבום החדש של הלהקה שייצא ב-24.9. אגב, החודש ימלא עשור לאלבום הראשון ונהדר שלהם, "Youth & Young Manhood".

השבוע הם גם הופיעו במסגרת סדרת ההופעות Amex Unstaged. זה מה שהיה שם.

Babyshambles - Picture Me In A Hospital

ספטמבר הגדול 2#: עוד שיר מצוין של פיט דוהרטי וחבורתו אחרי "Nothing Comes to Nothing", שמחמם את האווירה לקראת "Sequel to The Prequel" , האלבום השלישי שלהם שייצא ב-2.9.

Nine Inch Nails - Copy of A

ספטמבר הגדול 3#: אני ממש אוהב את הסינגל החדש של נייו אינץ' ניילז, קטע אלקטרוני אפקטיבי שלקוח מתוך האלבום החדש של טרנט רזנור, "Hesitation Marks", שייצא ב-3.9.

Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?

ספטמבר הגדול 4#: אז בשבוע שעבר השיר הזה אמור היה להיות הלב של המדור, אבל ירד מיוטיוב באותה מהירות שבה הועלה לשם. כנראה שאלכס טרנר ושות' הרגישו קצת לא נעים ורצו לצלם קליפ כדי שהכל יהיה רשמי ובלי בעיות. אז הנה, עוד שיר מעולה מתוך "AM", האלבום החמישי של האנגלים שייצא ב-9.9.

Medicine - Burn It

אני יודע שאני בין היחידים שלא עפו על האלבום החדש של מיי בלאדי ולנטיין, ובי נשבעתי שלקראת סיכומי השנה אסתגר איתו בחדר עד שאחד מאיתנו ייכנע, אבל בינתיים הגיע עוד אתגר: הקאמבק של מדיסין, הלוא הם "מיי בלאדי ולנטיין האמריקאים". ראתה השלישיה הניינטיזית שיש דורש לסחורת השוגייז שלה, שמה את המחלוקות בצד והקליטה אלבום חדש, "To the Happy Few", שמחזיר את עטרתה ליושנה ומציע 40 דקות של רוקנ'רול דחוס ועטוף דיסטורשנים, מנוקדים בקולה המרוחק של בת' תומפסון. מי שאהב את "MBV" עשוי לאהוב גם את האלבום הזה. אני טרם החלטתי.

Francis Lung - Age Limits

פליטי וו לייף ממשיכים להפציץ, והפעם זה האקס-בסיסט פרנסיס לאנג שמשחרר שיר יפהפה, שמתחיל בשקט סטנדרטי והופך לפתע לפגז משלהב, כמו בימיה היפים של להקת האם.

Cage The Elephant - Come A Little Closer

שיר חדש והמנוני של הלהקה מקנטקי, שתוציא את אלבומה השלישי, "Melophobia", באוקטובר.

Cerebral Ballzy - Another Day

סינגל עצבני להרכב הפאנק מברוקלין, שהוחתם בלייבל החדש של איש טי.וי און דה רדיו דייב סיטק, Federal Prism.

Troumaca - Layou

טרומוקו הם עוד להקה שיוצאת מהסצינה הבוערת של בירמינגהם. זהו שיר סקסי שעושה את העבודה ויופיע באלבום הבכורה של ההרכב, "The Grace", שייצא בסוף החודש.

QOTSA בלולפלוזה

לא הייתי בלולפאלוזה השנה, לפחות לא בגופי. אבל קווינז אוף דה סטונאייג' היו גם היו. הנה ההופעה המלאה שלהם משם.

פצצה מהעבר

השיר החדש של ג'יינז אדיקשן, "Another Soulmate", לא עושה לי את זה, אבל הוא כן גרם לתגובת שרשרת שבסופה המר ההכרה בכך שהחודש יחגוג אלבום הבכורה שלהם, "Nothing's Shocking", יומולדת 25. הוא נולד באוגוסט 1988 וכמובן היה אחד מהאלבומים המכוננים של סוף שנות ה-80, גשר בין ההבי מטאל ולהקות השיער של אותה תקופה לבין התפוצצות הגראנג' שהגיעה כמה שנים מאוחר יותר. בעיני (ולא רק כמובן) הוא האלבום הטוב ביותר של פרי פארל וחבורתו, לא מעט בזכות היהלום הזה, כאן בביצוע ההופעה המופתי שלו.

קורדרוי יוצא לחופש קצר ויחזור בתחילת ספטמבר.

קורדרוי – לכל הטורים

איזה שיר הכי אהבתם השבוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully