וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אוטופיה למדע בדיוני: "סוף העולם", "כנס העתידנים" ועוד

15.8.2013 / 12:45

פסטיבל המדע הבדיוני של סינמטק תל אביב ייפתח בהקרנת בכורה של "סוף העולם", סרטם המדובר של אדגר רייט, סיימון פג וניק פרוסט, ויכלול גם הקרנה לסרטו של ארי פולמן

פסטיבל אוטופיה למדע, דמיון ועתיד – הלא הוא פסטיבל המד"ב של סינמטק תל אביב שחוזר השנה עם שם חדש, הציג את תכנית ההקרנות המגוונת שלו לשנת 2013. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 21-30 בספטמבר, וייפתח בהקרנת בכורה ישראלית של "סוף העולם", הסרט השלישי בטרילוגיית "שלושת צבעי קורנטו" של אדגר רייט, סיימון פג וניק פרוסט – שלא יגיע לאחר מכן להקרנות מסחריות בישראל. הסרט, שכנרמז משמו הינו קומדיה אפוקליפטית, זכה לביקורות משבחות והתקבל באהדה רבה על ידי מעריצי הפרקים הקודמים בטרילוגיה – "מת על המתים" ו"שוטרים לוהטים", שיוקרנו גם הם בפסטיבל.

במהלך הפסטיבל תתקיים גם הקרנה חגיגית של "כנס העתידנים", סרטו הבינלאומי המדובר של ארי פולמן – הקרנה שתכלול מפגש עם יוצרי הסרט.

כמו כן, ולצד תכנייה מרשימה למדי של סרטי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים מרחבי העולם, יוקרנו השנה במסגרת הפסטיבל גם קלאסיקות של הז'אנר – "2001: אודיסאה בחלל" ו"תפוז מכני" של סטנלי קובריק, "בלייד ראנר" של רידלי סקוט (על פי פיליפ ק. דיק) ו"דוני דארקו" של ריצ'ארד קלי. בנוסף יוקרנו גם סרטי ז'אנר ישראלים חדשים, בין היתר "בשר תותחים", סרט הזומבים של איתן גפני.

הפסטיבל מנוהל על ידי עמותת אוטופיה בשיתוף סינמטק תל-אביב, מופק בשיתוף המחלקה למופעים של עיריית תל-אביב-יפו ונתמך על ידי מועצת הקולנוע הישראלית ומשרד החוץ. מנהל את הפסטיבל אורי אביב ומפיק אותו פרם שי חרמון.

מה דעתכם על הליינאפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully