וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב 2013: יאפים עם ג'יפים, אביב גדג', פליינג בייבי ועוד

פסטיבל האינדי הדרומי חוזר זו הפעם השביעית עם הופעות של גדג', יאפים עם ג'יפים, ויתרתי, פליינג בייבי, יהוא ירון, אסתר רדא, מארינה מקסימיליאן ועוד

פסטיבל אינדינגב 2013 יתקיים השנה זו הפעם השביעית בין התאריכים 10-12 באוקטובר, בימים חמישי עד שבת במצפה גבולות בנגב – וכעת נחשף גם הליינאפ שלו.

בפסטיבל יתארחו השנה למעלה מ-80 להקות ואמנים ממשפחת סצינת האינדי המקומית, ביניהם התפוחים, הפליינג בייבי, מארינה מקסימיליאן בלומין, אביב גדג', רוקפור, אסתר רדא, שי צברי ואורחים, UBK (פרויקט הסולו של אורי כנרות), דניאלה ספקטור, פונץ' ושלום גד, שלמה בר במופע מיוחד עם ריג'ויסר, מארש דונדורמה, יהוא ירון, רות דולורס וייס, הילה רוח ועדי רנרט, סיסטם עאלי, נגה שלו ואבי עדאקי, יאפים עם ג'יפים, Savage Detective (גון בן ארי), ויתרתי (ההרכב בראשות סנסציית הרשת איתי זבולון, הלא הוא יניר האחמ"ש), צביקה פורס, חיה מילר, נדב אזולאי ואביב נוימן, Tatran ועוד.

בנוסף, לראשונה יופיעו בפסטיבל שני הרכבים מאירופה: Cooga’s bluff ו-Please The Trees, מגרמניה וצ'כיה בהתאמה. כמו כן, במתחם האירוע יוקם מתחם אלקטרוניקה בשם InDtronix שיציג את מיטב היוצרים מהז'אנר בארץ, ויפעל בשיתוף פעולה עם גופים נוספים כמו קול הקמפוס, הרדיו-בר התל אביבי תדר, תחנת הרדיו האינטרנטית ראש האוור, הלייבלים רו טייפס ומיקלטתקליטים ועוד. אם זה לא מספיק, אינדינגב הקרוב עתיד לכלול גם חתונת אינדי ראשונה, של המוזיקאית שירה ז. כרמל, שתתחתן על הבמה בחופה מוזיקלית סוערת.

טיזר לאינדינגב 2013:

גם השנה יכלול הפסטיבל מתחמים רבים, ביניהם מתחם קמפינג נוח וכן דוכני אוכל ושתייה, וכמו כן ניתן יהיה להתארח בכל אחד מהאורחנים המוצעים ולבקר באתרי תיירות באזור.

מכירת הכרטיסים לאירוע כבר החלה וגם הפעם הכרטיסים יימכרו רק בהזמנה מראש דרך נקודות המכירה ואתר הפסטיבל. מחירי הכרטיסים לפסטיבל עומדים על 250 שקלים במכירה מוקדמת עד ה-10 בספטמבר, ו-270 שקלים לאחר מכן. בנוסף יימכר גם מספר מוגבל של כרטיסים ליום חמישי בלבד, במחיר של 120 שקלים.

מתרגשים לקראת האינדינגב? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully