וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה ליסה רובין קלי, לורי מ"מופע שנות ה-70"

15.8.2013 / 23:11

השחקנית, שגילמה את אחותו הגדולה של אריק פורמן בסיטקום המצליח, מתה במכון גמילה בקליפורניה לאחר מאבק ממושך בהתמכרויות, והיא בת 43

ליסה רובין קלי, שזכורה לרובנו כלורי, אחותו הגדולה של אריק פורמן בסיטקום המצליח "מופע שנות ה-70", מתה אתמול (רביעי) בקליפורניה – כך מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית. קלי, שנאבקה במשך שנים בהתמכרויות שונות, הלכה לעולמה בשנתה בגיל 43, כשהיא מאושפזת במכון גמילה בקליפורניה.

"היא נאבקה בשדים במשך זמן מה", מסר סוכנה לאתר הרכילות TMZ, "ולבסוף הפסידה בקרב". לדבריו, הפעם אישפזה עצמה במכון הגמילה על מנת להתמודד עם בעיית התמכרות לאלכוהול.

מקורות המקורבים לקלי מדווחים כי בחודשים האחרונים יצאה קלי ממכון הגמילה, אך שבה לשתות לאחר ריב גדול עם בעלה בנפרד, רוברט גיליאם בן ה-61. לפני מספר חודשים נודע כי גיליאם הכה את קלי ועל כך הוא נשפט ל-35 ימים בכלא ושלוש שנות מאסר על תנאי. קלי הגישה בקשה לגירושים בחודש יולי, אולם יש לציין כי קלי עצמה נעצרה ארבע פעמים בשנים האחרונות על נהיגה בשכרות, מרמה, תקיפה ושימוש באלימות כנגד גיליאם.

קלי גילמה לאורך השנים תפקידי משנה בסדרות כמו "נשואים פלוס", "מרפי בראון" ו"מכושפות", אולם תיזכר לעד כבת משפחת פורמן מ"מופע שנות ה-70". קלי עזבה את התכנית בתום חמש עונות, ומאוחר יותר הוחלפה על ידי שחקנית אחרת – מה שעל פי הודאתה מספר שנים מאוחר יותר, קרה בשל בעיות השתייה שלה. בנוסף הודתה בראיון כי בעבר איבדה תינוק בעקבות ההתמכרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully