וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אופרה ווינפרי כובשת את הפסגה

18.8.2013 / 16:52

אמנם אשת הטלוויזיה היא לא השחקנית הראשית בסרט "The Butler", אבל כנראה שרק בזכותה הוא הגיע למקום הראשון בטבלת הסרטים הנצפים בארה"ב בסופ"ש האחרון

צמרת טבלת שוברי הקופות היא בדרך כלל מקומם של סרטי אפקטים, קומדיות, אנימציה, אפילו סרטי אימה מתארחים בה מדי פעם. דבר אחד שלא נפוץ למצוא בה הוא דרמות, בעיקר מחוץ לעונת האוסקרים החורפית. ובכל זאת, דווקא בשיא החמסין, המנצח הבלתי מעורער בקופות בארצות הברית הוא סרט נטול פיצוצים או בדיחות רבות: "The Butler", בבימויו של לי דניאלס ("פרשס") ובהפקת הישראלי אביב גלעדי. בסרט מגלם פורסט וויטקר את תפקידו של ססיל גיינס, משרתו האישי של הנשיא בבית הלבן, ששהה שם במשך עשרות שנים בעוד הנשיאים סביבו התחלפו.

הסרט כולל צוות כוכבים מרשים ביותר, כולל את ג'ון קיוזאק בתפקיד ריצ'רד ניקסון, רובין וויליאמס כדווייט ד. אייזנהאוור ואלן ריקמן כרונלד רייגן – ובכל זאת, נראה שהשם שהשפיע על הצלחתו של הסרט יותר מכולם הוא דווקא אופרה ווינפרי, אלילת הטלוויזיה, בהופעתה הראשונה בקולנוע מאז 1998. הסרט שיחזר בהצלחה את הישגיו של "העזרה", סרט שיצא לפני שנתיים – גם הוא, באמצע אוגוסט – ועסק גם הוא במאבק לזכויות השחורים בארצות הברית. "העזרה" הגיע משם עד להכנסות של 170 מיליון דולר בארצות הברית, וכמה מועמדויות לאוסקר. "המשרת" מסתפק כרגע בפתיחה מכובדת ביותר לז'אנר, של 26 מיליון דולר.

"אנחנו המילרים" ממשיך להחזיק במקום השני, זה השבוע השני ברציפות, ומאחוריו – "קיק אס 2". "קיק אס" הראשון לא היה להיט קופתי גדול, אלה היו ההכנסות שלו בצפייה ביתית (ובהורדות בלתי חוקיות) שהובילו ליצירת סרט המשך; הסרט הזה לא מצליח להשתוות אפילו לראשון, כשהוא פותח עם 14 מיליון דולר בלבד. למרות זאת, התקציב של "קיק-אס 2" נמוך יחסית, וייתכן בהחלט שכמו הסרט הראשון, הוא יסיים את דרכו כסרט צנוע אך רווחי.

"ג'ובס", הביוגרפיה של סטיב ג'ובס בכיכובו של אשטון קוצ'ר, הגיע למקום השביעי בלבד, עם 6.5 מיליון דולר. לא מדובר בכישלון כלכלי אמנם, כיוון שההשקעה בסרט היתה קטנה מאוד יחסית, אבל מהסרט הראשון שעוסק באחד האלילים המודרניים המפורסמים ביותר אפשר היה לצפות ליותר. גרוע הרבה יותר מצבו של "פרנויה", המותחן עם האריסון פורד וליאם המסוורת, שפשוט לא התרומם – הוא נתקע במקום העשירי, עם פתיחה אומללה של 3.6 מיליון דולר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • the butler

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully