וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעשועון של קשת נמכר להפקה ברחבי העולם

19.8.2013 / 12:05

"בטוח או ביטוח", שעשועון מקורי מבית קשת, נמכר לשבע מדינות, בהן איטליה, ספרד, דרום אפריקה וצרפת, לאחר שהוצג לראשונה בפסטיבל MIP הבינלאומי ליצירה טלוויזיונית

עוד הישג לטלוויזיה הישראלית בעולם: השעשועון "בטוח או ביטוח" ("Sure or Insure") מבית היוצר של הזכיינית קשת, שהוצג לראשונה בפסטיבל MIP, נמכר תוך חודשיים לאיטליה, ספרד, דרום אפריקה וצרפת. עסקה זו מצטרפת לעסקה הראשונה שהתקיימה באותו פסטיבל, כאשר חברת ההפצה Banijay רכשה את השעשועון עבור המדינות הנורדיות – שבדיה, נורבגיה ודנמרק.

"בטוח או ביטוח" הינו פורמט מקורי של קשת שיעלה בקרוב לשידור לחמש תכניות בלבד. בשעשועון הטלוויזיה האמור, הדבר היחיד שעומד בין המתמודד לזכייה בפרס כספי הוא המשפחה שלו: בכל תכנית משחקת משפחה הבוחרת נציג, שעונה על שאלות בזמן שיתר חבריה נכנסים לתא שיכול להיסגר או להיפתח לפי ההתקדמות בשלבי המשחק. כשהתא נסגר, המשפחה לא יכולה לראות או לשמוע את המתרחש באולפן.

המתמודד מקבל שאלה עם ארבע אפשרויות ובוחר את התשובה הנכונה לדעתו. לאחר מכן מוצגת השאלה לבני משפחתו מבלי שהם יודעים מה ענה המתמודד. מרגע זה יש למשפחה דקה וחצי להחליט האם הם סומכים על בן המשפחה שלהם שענה נכון או שהם רוצים "לבטח" את תשובתו, וכך כל אחד מבני המשפחה יכול להפעיל "ביטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully