וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרבות של ברלין מגיעה לישראל בפרויקט חדש

19.8.2013 / 17:00

מכון גתה מציג את "ימי ברלין": פרויקט שיתפרש על פני חודש וחצי עם מספר אירועים ויציג את המיטב שבתרבות הברלינאית ברחבי הארץ

מכון גתה, מרכז תרבות גרמניה, הפועל ברחבי העולם ומפעיל בארץ שני מרכזים (בתל אביב ובירושלים), פוצח בפרויקט רחב יריעה ומסקרן שיתפרש על פני חודש וחצי ויציג את המיטב שבתרבות הברלינאית ברחבי הארץ באמצעות שורה ארוכה של אירועים בתחומי המחול, התיאטרון, הקולנוע, המוזיקה, הצילום, הארכיטקטורה, הספרות, האופנה וחיי הלילה. מטרת הפרויקט "ימי ברלין" ("BERLIN DAYZ"), היא הצגת ברלין המודרנית והקוסמופוליטית דרך קשת רחבה של אירועי תרבות.

כידוע, בשנים האחרונות הנוכחות של אמנים ואנשי אקדמיה ישראלים בברלין הפכה לתופעה ובמקביל, מספר הברלינאים המגיעים לתל אביב כדי ליצור, ללמוד, או להשתזף בשמש הים-תיכונית עולה גם הוא בהתמדה.

במהלך "ימי ברלין", יתקיימו אירועי תרבות מברלין ועל ברלין, החל מה-27 בספטמבר ועד ה-8 בנובמבר. פרטים מלאים אודות האירועים ייחשפו בהמשך, כאשר בין היתר יכללו בפרויקט תערוכות צילום, סרטים ברלינאים עכשוויים תחת הכותרת "ברלין, מה קורה!" שיוצגו בסינמטקים ברחבי הארץ, תערוכות אדריכלות, הופעות מחול, מפגשי סופרים, הצגות תיאטרון, מסיבות, אירועי חוצות, קונצרטים ועוד. המטרה היא הצגת הרבגוניות התרבותית ותפיסת החיים הסובלנית של העיר האירופאית, וכמו כן יגיע לארץ ראש עיריית ברלין המכהן, מר קלאוס ווברייט.

בנוסף, יתקיים אירוע החוצות של המיזם בהשתתפות Lichtpiraten (שודדי האור), ב-10 באוקטובר ופעם נוספת יומיים לאחר מכן בכיכר הבימה. הקולקטיב הברלינאי יוצר מיצגי תאורה ומוזיקה שיאירו את בניין התיאטרון הלאומי שתוכנן על ידי אוסקר קאופמן, אדריכל תיאטרון הפולקסבינה בברלין. "שודדי האור" יהפכו אותו לאלמנט חדש ומשותף לברלין ולתל אביב.

מה דעתכם על הפרויקט? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ימי ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully