וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: סת' מקפרלן שוב מסתבך בגזענות

20.8.2013 / 0:03

יוצר "איש משפחה" מותקף על בדיחות גזעניות בסדרה חדשה, קים קרדשיאן בסכסוך מתוקשר עם עיתונאית מוערכת ואופרה ווינפרי חוזרת לחלק מכוניות. חדשות טלוויזיה אמריקאית

התכנית החדשה של סת' מקפרלן נאשמת בגזענות

סת' מקפרלן, מגיש טקס האוסקר האחרון ויוצר "איש משפחה", הוא לא אחד שבורח משערוריות. לרוב הוא אפילו רץ אליהן בזרועות פתוחות. כך קרה גם בסדרה החדשה בהפקתו – "אבות". הפיילוט של הסדרה, שעוסקת בשני מפתחי משחקי מחשב שאבותיהם עוברים לגור איתם, נשלח אל מבקרי הטלוויזיה והצליח להצית באופן מידי טענות על גזענות. הטענות סבבו בעיקר סביב הצגתה הסטריאוטיפית של דמותה של השחקנית ברנדה סונג, שנראית באחת הסצנות כשהיא לבושה במדי תלמידת תיכון ומצחקקת כמו דמות אנימה.

סונג ניסתה להגן על דמותה, ואמרה בכנס של איגוד המבקרים בו הוטחה הביקורת ביוצרי הסדרה, כי מדובר בדמות "שאפתנית שתעשה הכל כדי להשיג את המטרה שלה", וכי כיוון שהיא מגיעה מערוץ דיסני, כל דבר שהיא תעשה יעורר מחלוקת בקרב קהל מסוים במקומות מסוימים. היוצרים מצדם טענו כי לא היה בכוונתם לעשות תכנית גזענית, וכיוון שמדובר בפיילוט בלבד, עוד ייערכו בו שינויים.

כך הסתבכה העיתונאית המוערכת עם משפחת קרדשיאן

קייטי קוריק נחשבת למראיינת מוערכת ועיתונאית משפיעה. אבל את הכותרות האחרונות היא תפסה לא בגלל המרואיינים המעניינים או הסיקור החדשותי של האירועים האחרונים. בראיון למגזין In Touch Weekly, אמרה קוריק כי היא איננה מבינה מדוע משפחת קרדשיאן כל כך מפורסמת. "אני לא מבינה את זה – למה הם כל כך מפורסמים? אני חושבת שזה בעיקר ילדות קטנות שמתעניינות", אמרה קוריק.

דבריה של העיתונאית המפורסמת הצליחו להרגיז את הסמל של המשפחה (והסיבה להצלחתה) – קים קרדשיאן. קרדשיאן צייצה בטוויטר תמונה של המתנה שקיבלה מקוריק לרגל לידת בתה נורת' ווסט, והוסיפה תגיות: "שונאת חברים צבועים מהתקשורת" ו"אם אני יכולה להציע שלא תשלחי מתנות ואז תדברי חרא". קוריק, מצידה, מיהרה להתנצל ואמרה כי בסה"כ הגיבה לשאלת הכתב, וכי לא התכוונה לפגוע במשפחה.

קים קרדשיאן. GettyImages
זועמת. קים קרדשיאן/GettyImages

דמי לובאטו מצטרפת ל"גלי"

מכיסא השופטת ב"אקס פקטור" לצד המזמר: שופטת ריאליטי הכשרונות בדימוס, דמי לובאטו, צפויה להצטרף לעונה החדשה של הקומדיה המוזיקלית "גלי". לובאטו קרובה לחתום על עסקה עם מפיקי הסדרה, ואם תשתתף היא תגלם את דמותה של דני, אמנית ניו יורקית שמתקשה לגמור את החודש והופכת לחברה טובה של רייצ'ל וסנטנה. דמותה גם צפויה לשלב קווי עלילה עם דמותו של אדם למברט, שיגיע אף הוא לתכנית, והשניים אף יבצעו מספר דואטים יחדיו.

ובאותו עניין – שבועיים לאחר הידיעה על מותו של כוכב הסדרה, קורית מונטית', ממנת יתר, העלו היוצרים פרומו ראשון לקראת העונה החמישית שתעלה ב-26 בספטמבר. בפרומו הקופצני במיוחד לא נראית דמותו של מונטית', שלא הספיק כלל להצטלם לעונה החדשה.

טיזר נוסף לעונה החדשה של "גירלז"

העונה השלישית בסדרה של לינה דאנהם תעלה אמנם רק בינואר, אבל הטיזרים והפרומואים כבר החלו לרוץ ברשת. הפרומו החדש משלב רצף של תמונות סטילס מצילומי העונה החדשה, בהן נראים כל חברי הצוות האהובים והמוכרים. געגועינו לשושנה.

אופרה ווינפרי שוב מחלקת מכוניות

בשנת 2004 הדהימה מלכת תכניות האירוח אופרה ווינפרי את העולם, כאשר חילקה בתכנית שלה מכוניות חדשות לכל הקהל באולפן. השבוע הגיעה ווינפרי לאולפן של ג'ימי קימל כדי לקדם את סרטה החדש "המשרת", והוכיחה שיש הרגלים שקשה להיפתר מהם. ווינפרי קראה לאישה מהקהל ונתנה לה במתנה מכונית. קימל מצדו ניסה להסביר לה שהיא התבלבלה בתכנית, אך ללא הצלחה.

צפו: כוכב "שובר שורות" השתתף בשעשועון בגיל 12

ארון פול, ג'סי מ"שובר שורות", היה כוכב, מסתבר, כבר בגיל 12. במהלך ראיון לג'יי לנו סיפר פול על היום בו השתתף בשעשועון הוותיק “The Price is Right” (בסרטון למטה), עם המנחה בוב בארקר. "וואו, אני נראה כאילו אני על מת'", אמר פול לאחר הצפייה בסרטון. פול הפסיד בשעשועון כאשר ניחש מחיר גבוה מדי על אחד הפרסים. "הייתי בדיכאון חודשים רבים מאוד אחר כך", הוסיף. כפרס ניחומים החליט חבר אחר שלו שכן הצליח לזכות בטיול, לקחת אותו עימו.

סדרה חדשה לטינה פיי

אחרי ש"רוק 30" ירדה מהמסך בשנה שעברה לאחר שבע עונות מוצלחות, טינה פיי לא חושבת לרגע לקחת חופש. הקומיקאית יצרה סדרה חדשה יחד עם מאט האברד ורוברט קרלוק, ועוררה סערה בקרב רשתות הטלוויזיה שמיהרו להתנפל על הלחמנייה הלוהטת. מדובר בקומדיה נוספת מבית היוצר של פיי, שתתמקד בקולג' לבנות שפותח לראשונה את שעריו בפני גברים. NBC מיהרו להכריז על עניין רב בפרויקט, אולם הזוכה הגדולה הייתה לבסוף רשת FOX, שנתנה לפיי התחייבות מראש להפקת סדרה שלמה.

טינה פיי. AP
לא חיכת הרבה. טינה פיי/AP

הפוסטרים של הסרטים הפיקטיביים שהוזכרו ב"סינפלד"

גולש משועמם החליט להפיח חיים בכל אותם סרטים פיקטיביים שהופיעו חדשות לבקרים בסדרה "סיינפלד", והכין להם כרזות משעשעות. כיצד היה נראה "רושל, רושל" בכיכובה של אן האת'אווי? או "בלימפ" בכיכובו של בראדלי קופר?

"המפץ הגדול" תמשיך לחמש עונות נוספות?

הסדרה "המפץ הגדול" נכנסת עוד רגע לעונתה השביעית, עדיין כאחת התכניות הכי נצפות בארצות הברית ולעתים קרובות גם הנצפית שבהן. השבוע אמר כוכב הסדרה, ג'ים פרסונס המגלם את שלדון קופר, כי הוא רואה את הסדרה רצה עד עונה 11 או 12 בקלות. "אנחנו נמצאים במין אנומליה שבה אנחנו אוחזים בכמות קהל סבירה והיא נותרת יציבה". פרסונס הוסיף כי הוא אוהב להופיע בפני קהל חי מדי שבוע, ואמר כי מדובר ב"אחד הדברים הכי טובים שקרו לו בחיים".

פרסונס בראיון אצל לטרמן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully