וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": נבחרה חמישיית הגמר

20.8.2013 / 22:28

לבנה גוגמן, טהוניה רובל, לאון שוובסקי, דור דמרי, ובאופן מפתיע איתי וולך, שנכנס לתכנית באמצע העונה, הם הפיינליסטים בעונה החמישית של תכנית הריאליטי מבית קשת

נבחרה חמישיית גמר העונה החמישית של "האח הגדול": לאחר שהערב (שלישי) הודחו מתכנית הריאליטי של קשת ירדן עוז ואבי לוי, מי שיתמודדו על פרס של מיליון שקלים בהתבסס על הצבעות הצופים הם - לבנה גוגמן, טהוניה רובל, לאון שוובסקי, דור דמרי, ואיתי וולך.

וולך, שזמן קצת לאחר כניסתו לתכנית נחשפו תמונות משירותו הצבאי בהן הוא מצטלם עם עצורים פלסטינים כשעיניהם מכוסות, הינו היחיד מבין חמשת הפיינליסטים שנכנס לתכנית באמצע העונה, והוא המשתתף הראשון בגרסה הישראלית של הפורמט שמגיע להתמודדות בגמר על אף שלא התמודד מתחילת העונה.

"האח הגדול": כל החדשות והפרשנויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי מאוד. טנוהי רובל ולבנה גוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גמר "האח הגדול" יתקיים ביום שלישי הבא, 27 באוגוסט. על אף שהעונה הנוכחית נהנתה מרייטינג גבוה כקודמותיה, בקרב מבקרים וצופים רבים נטען כי היא מתקשה לעורר עניין מתמשך. לאורך העונה התעוררו מספר שערוריות, במרכזן עמדו בני משפחת מיילי – האב רוני והבן גילי, שבסופו של דבר הוצאו מהתכנית על ידי ההפקה, זאת בשל התבטאויות מילוליות אלימות, גזעניות והומופביות שכוונו לעבר מספר מתמודדות על רקע צבע עורן ונטייתן המינית. כמו כן, בתחילת העונה פרשה ממנה המתמודדת קרין בן גלים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully