וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פיל: "האם זה בסדר לשכב עם בחורה שיכורה?"

21.8.2013 / 10:27

איש הטלוויזיה והפסיכולוג השנוי במחלוקת העלה את השאלה בחשבון הטוויטר שלו, ומחק אותה תוך זמן קצר בשל זעם גולשים, מכיוון שהניסוח עודד, בין היתר, תרבות אונס

במסגרת תכניתו '"דר פיל', הפסיכולוג האמריקאי השמרן פיל מק'גרו מעלה לדיון נושאים שהציף קודם לכן בחשבון הטוויטר שלו, ומציג את הלך רוח לגביהן בהתבסס על תשובות הגולשים, אך הפעם, נראה שהגבול נחצה.

הלילה (בין שלישי לרביעי), פרסם מק'גרו ציוץ בו נכתב "אם בחורה שיכורה, זה בסדר לקיים איתה יחסי מין? הגיבו כן או לא". הציוץ, בעל פוטנציאל חשיפה של לפחות 1.2 מיליון גולשים העוקבים אחרי מק'גרו, נמחק על ידו כעבור זמן קצר, אך אלפי תגובות בגנותו כבר הציפו את הרשת החברתית, בין היתר תחת התיוג #DrPhilQuestions.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך של הציוץ מעורר המחלוקת)/מערכת וואלה!, צילום מסך

הציוץ, כאמור, עורר את זעמם של גולשים רבים, בשל העובדה שלא רק שהוא עשוי לעודד תרבות אונס, שכן מלכתחילה הוא מתייחס לאפשרות של ניצול כאל אקט בר ביצוע לאחר מחשבה מקדימה, אלא גם שעצם הגישה לנושא הינה פופוליסיטית ומובילה לפגיעה ברגשותיהם של נפגעות ונפגעי אונס.

בתגובה לאתר באזזפיד, מסרו דוברי התכנית "מטרת הציוץ הזה היתה לעורר דיון שיוביל לנושאים מאוד רציניים בתכנית. לא היתה כוונה להקל ראש בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully