וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית לחם" יוקרן בפסטיבל טורונטו

21.8.2013 / 12:26

סרטו המדובר של יובל אדלר, המועמד ל-12 פרסי אופיר, התקבל לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי היוקרתי בטורונטו, קנדה, שם יוקרן במסגרת Discovery

יח"צ - חד פעמי

"בית לחם", סרטו העלילתי הראשון של יובל אדלר, המועמד ל-12 פרסי אופיר, התקבל לפסטיבל טורונטו היוקרתי בקנדה. הסרט יוקרן בפסטיבל במסגרת Discovery התחרותית, המוקדשת לבמאים וקולנוענים מבטיחים. בין הסרטים שהוצגו במסגרת זו בעבר ניתן למנות את "רעב" של סטיב מקווין ו"האחיות מגדלנה" של פיטר מולאן.

"בית לחם הוא סרט שנעשה בכישרון רב, המעלה שאלות מורכבות, שגורמות לו להיות סרט אישי מאוד עבור כל מי שצופה בו", כך אמרה ג'יין שוטל, אוצרת התכנית הבינלאומית של הפסטיבל. "המטרה העיקרית שלנו בפסטיבל טורונטו היא לשנות את הדרך בה אנשים רואים את העולם באמצעות קולנוע. 'בית לחם' הוא דוגמא מושלמת לסרט שיכול לעשות זאת". הסרט יצטרף ל"פלאות" של אבי נשר ו"מקום בגן עדן" של יוסי מדמוני, שיוקרנו גם הם במסגרות שונות בפסטיבל.

הבכורה הבינלאומית של "בית לחם", העוסק במערכת היחסים בין איש מערכת הביטחון ואחד ממקורותיו, תיערך בשבוע הבא בפסטיבל ונציה, ואילו הבכורה הישראלית תיערך במסגרת תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה. ב- 26 בספטמבר ייצא בית לחם לאקרנים בישראל. הסרט הופק על ידי פאי סרטים, בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, yes, חברת ארגוס וקרנות מגרמניה ובלגיה.

מחכים ל"בית לחם"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully