וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונטוורת' מילר ("נמלטים") יצא מהארון

22.8.2013 / 10:11

כוכב הטלוויזיה הפופולרי יצא מהארון כמחאה על מדיניות ממשלת רוסיה כשסירב להשתתף בפסטיבל סרטים המתקיים במדינה: ”המצב הזה לא מתקבל על הדעת”, אמר על חוקי רדיפת הלהט”בים

מערכת וואלה!

וונטוורת' מילר, כוכב הסדרה "נמלטים", יצא אמש (רביעי) מהארון במכתב פתוח ששלח למארגני פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בסנט פטסבורג שברוסיה, זאת כמחאה על רדיפת הקהילה הגאה במדינה והחקיקה הדרקונית והמפלה נגדה בחודשים האחרונים.

"תודה לכם על ההזמנה האדיבה", פתח מילר בן ה-41 את מכתבו. בתור מישהו שנהנה לבקר ברוסיה בעבר, ובתור מישהו שמוצאו הוא רוסיה, הייתי שמח להענות בחיוב. "עם זאת, כגבר הומו, אני חייב לסרב". מילר התייחס במכתבו לחוקים האנטי-גאים במדינה, שבין היתר אוסרים על זוגות בני אותו המין לאמץ ילדים במדינה, ווכן חוקים האוסרים על מה שהוגדר כ"תעמולה גאה".

נמלטים 4 מאוחרי הקלעים. yes
אבא, אמא - יש לי משהו לספר לכם. ונטוורת' מילר/yes

"אני מוטרד עמוקות מהגישה הנוכחית של ממשלת רוסיה ביחס לגברים ונשים המשתייכים לקהילה הגאה", המשיך מילר. "המצב הזה לא מתקבל על הדעת ואני לא יכול להשתתף באירוע חגיגי בחסות מדינה ששוללת באופן עקבי ממני ומאנשים כמוני הזכות הבסיסית לחיים אוהבים ופתוחים. אולי, אם התנאים ישתנו, אעשה בחירה שונה".

בליגה ההומו-לסבית נגד השמצה שיבחו את הצעד של מילר: "התמיכה שלו שולחת מסר ללהט"בים ברוסיה, שמתמודדים עם רדיפה ואלימות קיצונית – אתם לא לבד. ככל שיותר אנשים ברחבי העולם נוקטים עמדה נגד החוק הנוראי ברוסיה, יותר סלבריטאים ותאגידים צריכים להביע התנגדות לחוק האנטי-גאים ברוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully