וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי על המצב בסוריה: "זה מחליא"

24.8.2013 / 1:22

השחקנית והשגרירה המיוחדת של נציבות האו"ם לפליטים שחררה הצהרה בה היא מגנה את רצח הילדים בסוריה. "מעל הכל, הם זקוקים לביטחון", אמרה

התמונות המזעזעות שמגיעות מסוריה בימים האחרונים הוציאו רבים משלוותם, וכעת גם אנג'לינה ג'ולי, שחקנית נערצת ושגרירה מיוחדת של נציבות האו"ם לפליטים, מביעה את דעתה בנושא. "מה שקורה לילדים בסוריה מחליא" – כך פתחה את ההצהרה ששחררה אתמול (שישי) לכלי התקשורת בארצות הברית.

"אלפי ילדים וילדות איבדו את חייהם על לא עוול בכפם בנסיבות מחרידות, כולל המתקפות האחרונות על דמשק", המשיכה. "כעת מיליון ילדים סורים נאבקים לשרוד כפליטים בתנאים שוברי לב. כל אחד מהם הוא קורבן תמים של סכסוך חסר הצדקה. הילדים הללו זקוקים למחסה, מזון וסיוע, אבל מעל הכל, הם זקוקים לביטחון".

בסופה של ההצהרה קראה ג'ולי למנהיגי העולם להתערב בנעשה בסוריה, באומרה כי "אסור לקהילה הבינלאומית להתעלם מן הנעשה בסוריה. עליה לחדש את המרדף אחר השלום בדחיפות ובנחישות".

מתוקף תפקידה נסעה ג'ולי בחודש יוני לירדן, שם פגשה במסגרת יום הפליטים הבינלאומי פליטים סורים על קו הגבול, במטרה לחשוף מידע חדש בנושא. במהלך המסע שמעה סיפורים מאנשים שבני משפחתם נהרגו ובתיהם נהרסו. בפוסט שפרסמה אז באתר נציבות האו"ם לפליטים סיפרה ג'ולי כי ביקורה נועד "לתמוך בפליטי סוריה, לקרוא לעולם לסייע להם ולהבין טוב יותר את הצרכים של מדינות כמו ירדן, המושפעות מן המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully