וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה ברשת: אל תיתנו לבן אפלק את "באטמן"

24.8.2013 / 20:47

אפלק, שרק אתמול הוכרז עליו כשחקן החדש שיגלם את איש העטלף, זוכה באופן מיידי לתגובה שלילית ברשת, כולל עצומה עליה חתמו למעלה מ-30,000 אנשים

אין ספק שזו היתה השנה של בן אפלק, שסרטו "ארגו" זכה באוסקר והשלים את המהפך שלו משחקן כושל שסר חינו בחזרה אל לב התהילה ההוליוודית; אלא שמאז הוכרז אתמול (שישי) כי בן אפלק יכנס לנעליו של כריסטיאן בייל ויגלם את באטמן בסרט החדש שמפגיש אותו עם סופרמן, נראה כי מבקריו של השחקן שבים להשמיע את קולם.

אדם בשם ג'ון רודן פרסם אתמול באתר change.org עצומה הקוראת לוורנר בראדרס לחזור בהם מההכרזה, בטענה כי אפלק אינו מתאים לתפקיד. "כישורי המשחק שלו לא קרובים לשכנע עבור תפקיד כמו ברוס ווין", נכתב שם, "והוא לא יעשה צדק עם הדמות. אין לו גוף מתאים או חזות מאיימת מספיק עבור באטמן. כשגילם את דרדוויל עשה זאת בצורה מזעזעת והוא לא קרוב להיות כוכב אקשן. בבקשה, תמצאו מישהו אחר".

עד כה חתמו על העצומה למעלה מ-36,000 אלף אנשים, כאשר יעד שהוכרז מראש הוא 50,000. בינתיים הספיק רודן להוסיף עדכון בו הוא מבהיר כי "העצומה לא נועדה לפגוע בקריירה של אפלק בשום צורה. אני מכבד את עבודתו, אך חושב שהוא לא מתאים לתפקיד".

במקביל, גל של ציוצים לעגניים נרשם בטוויטר. הכותב האמריקאי צ'ייס מיצ'ל, למשל, צייץ כי "בגרסת בן אפלק, ההורים של באטמן מתאבדים", ואילו וויל וויטון, לשעבר כוכב "מסע בין כוכבים", כתב שהוא "לא יכול לחכות לראות את בן אפלק מביא לתפקיד באטמן את האיכויות והעומק שהביא ל'דרדוויל' ו'ג'יגלי'". מגיבים נוספים הזכירו גם הם את "ג'יגלי", שנחשב לסרטו הכושל ביותר, וכמה אף הציעו לתפקיד אשת החתול את ג'ניפר לופז, שכיכבה לצידו של אפלק והיתה בת הזוג שלו בעבר – על אף שהוא נשוי בשנים האחרונות לג'ניפר גארנר.

מה דעתכם על הליהוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully