וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב הבא": כל הפרטים על הפורמט החדש

25.8.2013 / 11:28

הגרסה המשודרגת של "כוכב נולד" תצא לדרך בקרוב, כאשר קשת וטדי הפקות הציגו את שיטת השיפוט החדשה: לא עוד הודעות טקסט, אלא אפליקציה חינמית - כבר משלב האודישנים

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, ראיון: נועה הרשקוביץ

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ראשון), חשפה זכיינית ערוץ 2 קשת את הפרטים על "הכוכב הבא", פורמט ריאליטי-הכשרונות החדש שלה ושל טדי הפקות שיחליף את "כוכב נולד" שהסתיימה לאחר עשר עונות.

במסיבת העיתונאים השתתפו אסי עזר, שינחה את "הכוכב הבא", המנחה לשעבר צביקה הדר שעבר לפאנל השופטים, והשופטים החדשים: המוזיקאים ריטה ואייל גולן, ואיש יחסי הציבור רני רהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי "הכוכב הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד השינויים המשמעותיים בפורמט, וללא ספק המרכזי שבהם, הוא שכח השיפוט של הצופים מתגבר, ולראשונה יהיה לא דרך הודעות טקסט, אלא באמצעות אפליקציה מהטלפון הנייד, כשההצבעה נעשית ללא תשלום.

ההצבעות מצד הצופים יחלו כבר בשלבי האודישנים הטלוויזיוניים, בהם ישתתפו מתמודדים שעברו סינון ראשוני על ידי השופטים. על פי ההפקה, "המתמודד יחל לשיר מאחורי מסך ענק וסגור, בליווי פסנתר בלבד, כאשר הוא אינו רואה לנגד עיניו את השופטים או את הקהל. עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויהיה עליהם להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא עובר. ברגע שהמתמודד יגיע ל-66% הצבעות 'עובר' ומעלה (קולות הצופים והשופטים יחד) – המסך ייפתח והוא יעבור לשלב הבא".

השינויים בפורמט ובהרכב השופטים התרחשו לאחר שבתום עונת העשור, שלא הצליחה להתשוות לקודמותיה מבחינת נתוני רייטינג ובאזז. כמו כן, עזבו את התכנית משה פרץ שעובר ל"אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת, גידי גוב ומירי מסיקה. בשנים האחרונות סבלה התכנית מטלטלות נוספות בפאנל השופטים, כאשר מרגלית צנעני עזבה בשל פרשת הפלילים בה היתה מעורבת, בעוד שיאיר ניצני פרש כעבור עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully