וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרסי הבמה לילדים ולנוער

25.8.2013 / 15:28

ההצגה "אף פ'ם לא" מאת ציפי גון גרוס גרפה את מירב הפרסים בטקס שנערך בתיאטרון הבימה: ההצגה הטובה לנוער, מחזה, בימוי (סיון בן ישי) ושחקן ראשי (ידידיה ויטל)

במעמד שרת התרבות לימור לבנת הוכרזו אתמול (שבת) הזוכים בפרס הבמה לילדים ונוער 2013 בתיאטרון הלאומי הבימה. את מירב הפרסים גרפה ההצגה "אף פ'ם לא" של חני – העמותה לקידום תיאטרון מובחר, על פי סיפרה של ציפי גון גרוס ”אף פעם לא מלכה": פרס ההצגה הטובה ביותר לנוער, פרס המחזה לגון גרוס וסיון בן ישי, פרס הבימוי לבן ישי ופרס השחקן הראשי לידידיה ויטל.

בפרס ההצגה הטובה ביותר לילדים זכתה "צפרדי וקרפד" של המדיטק ובפרס ההצגה הבינתחומית זכה "בגדי המלך החדשים" של תיאטרון הקרון. בפרסים נוספים זכו לאה גלפשטיין (שחקנית ראשית ב"האסופית") יעקב תמרי (שחקן ראשי ב"צפרדי וקרפד"), עידית טפרסון (שחקנית משנה ב"האסופית"), נילי ומנחם דביר (מעצבי במה ב"צפרדי וקרפד"), יוני טל (מוזיקאי ב"כשהכל יהיה ירוק"), עוז מורג (כוריאוגרף ב"צפרדי וקרפד") ויחיאל אורגל (מעצב תאורה ב"ההבטחה").

פרס אסיטז' הוענק השנה לבמאי ולמחזאי יאקי מחרז ז"ל שהלך לעולמו לפני כחודש. ייעודו של הפרס הכולל גם פרס כספי לזוכים הוא לקדם ולהבליט את תחום היצירה האמנותית לילדים ולנוער בארץ. כל ההצגות שהתמודדו בתחרות הציגו במהלך השבועיים האחרונים בתיאטרון הבימה בפסטיבל תיאטרון "חלום של תיאטרון" שנערך זו השנה השנייה בשיתוף עם תיאטרון הבימה ועיריית תל אביב. בתחרות התמודדו שלושים הצגות של כל התיאטראות לילדים, קבוצות תיאטרון ויוצרים עצמאיים.

פרס המתקיים זו השנה התשיעית בתמיכת משרד התרבות, והספורט בהפקת אסיט'ז ישראל, המרכז הישראלי לתיאטרוני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully