וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Beach Fossils

27.8.2013 / 0:52

דאסטין פייסור, מנהיג הרכב האינדי הברוקלינאי ביץ' פוסילז שמגיע לארץ, בוחר את האלבומים האהובים עליו במיוחד: מההרמוניות המשוגעות של רוברט וויאט לרוק אקספרימנטלי יפני

גארת' וויליאמס ומארי קארי - Flaming Tunes

גארת' וויליאמס הגיע מההרכב "This Heat" והקליט את האלבום הלא ייאמן הזה עם חברתו מארי קארי. רק מההאזנה אתה יכול להגיד איזו חוויה נהדרת הייתה בוודאי העבודה על האלבום. זה מרגיש כמו אחד האלבומים האלה שלא התעסקו באיך שתצא התוצאה הסופית של האלבום, אלא התרכזו רק בלהרגיש את הרגע וללכת לאיבוד ביצירתיות. זה מרגיש מאוד אישי ומיוחד.

Mariah - Utakata No Hibi

האלבום הזה נעשה על ידי המוזיקאי היפני יאסואקי שימיזו שהוא גם נגן סקסופון ומפיק מדהים. אלבומי הסולו האחרים שלו הם גם מאוד יוצאי דופן, אבל האלבום הספציפי הזה הוא אחד האלבומים הכי טובים שאי פעם שמעתי. אני יכול להקשיב לו בריפיט כל הלילה כשאני שוכב על הגב ובוהה בתקרה - ולזה זה מושלם. אני כל כך הולך לאיבוד בין הצלילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רוברט וויאט - Nothing Can Stop Us

וויאט עשה הרבה דברים טובים אחרי Soft Machine. האלבום הזה מעניין כי הוא אוסף של גרסאות כיסוי מלבד הקטע Born Again Cretin, שהוא למען האמת השיר האהוב עליי באלבום. ההרמוניות שלו מדהימות, והאופן שבו הוא מנגן את השירים האלה... כל כך מלאכי.

China Crisis - Difficult Shapes & Passive Rhythms

יצא לי להקשיב לאלבום הזה הרבה בזמן האחרון. הקומפוזיציות נשמעות פשוטות אבל למעשה הן די מתוחכמות. מהלכי האקורדים מחושבים היטב באופן קיצוני והביצוע מרגיש חסר מאמץ. יש כאן גם הרבה עבודה יפה עם הבאס.

Alejandro Jodorowsky - The Holy Mountain Original Soundtrack

דון צ'רי הוא אחד המוזיקאים האהובים עליי בכל הזמנים וג'ודורובסקי הוא אחד הבמאים האהובים עליי. זה לא מקרי ששיתוף הפעולה ביניהם יהיה מושלם. זה אחד מפסי-הקול הכי טובים שאני יכול לחשוב עליהם: הוא הולם את המראות של הסרט באופן מושלם ויש לו נוכחות חזקה ממש.

הרכב האינדי-רוק ביץ' פוסילז (Beach Fossils), שמשלב השפעות של דרים פופ, ניו ווייב, סרף ופאנק, יגיע לראשונה לישראל, להופעה שתתקיים ב-16 בספטמבר במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 99 שקלים במכירה מוקדמת ו-119 שקלים במחיר מלא. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

אהבתם את הבחירות? ספרו לנו מה דעתכם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • Beach Fossils

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully