וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: משתתפת ריאליטי טרנסג'נדרית הוכתה למוות

27.8.2013 / 10:10

סצנה סודית של "האנטומיה של גריי" נחשפת, מוות טראגי לכוכבת ריאליטי טרנסג'נדרית, עורך הדין של "סיינפלד" חוזר וסקיילר עונה למעריצי "שובר שורות". טור טלוויזיה אמריקאית

הסיפור הטראגי של משתתפת הריאליטי הטרנסג'נדרית

דומיניק ניובורן, משתתפת בתכנית ריאליטי ברשת, הוכתה בשבוע שעבר למוות בדירתה שבקליפורניה במה שהוגדר על ידי המשטרה כפשע שנאה. ניובורן כיכבה בסדרה "Hollywood Houseboys", סדרה המתעדת את חייהם של ארבעה צעירים מקהילת הלהט"ב, את יחסיהם האישיים ואת הניסיונות שלהם למצוא את מקומם בעיר הכוכבים. השבוע הודיעה המשטרה כי היא מחפשת אחר החשוד ברצח, דנטג'יר פאוול בן ה-18 שככל הנראה נמלט מהעיר.

האנטומיה של גריי: הסצנה שלא ראיתם

מעריצי "האנטומיה של גריי", החדשות הבאות הן בשבילכם: בסרטון למטה תוכלו למצוא סצנה שמעולם לא נראתה מתוך העונה התשיעית בסדרה, בה מסבירה ד"ר ביילי לבן שהוא פשוט חייב ללכת ובעצם מסבירה את היעדרותו. הסצנה תיכלל במהדורת הדי וי די של העונה.

מי גנב לטינה פיי את הלפטופ?

עם שתי סדרות חדשות שנמצאות בפיתוח, ואחרי חיזורים מצד כל רשת אפשרית, הגיעה השבוע הקומיקאית טינה פיי לתכנית האירוח של דיוויד לטרמן. פיי סיפרה כי היא בעיקר שמחה לצאת קצת מהבית לאחר שהתכנית הסתיימה. פיי גם חשפה כי הייתה קורבן לפשע, כשסיפרה כי המחשב שלה נגנב והביאה צילום ממצלמות האבטחה.

עורך הדין של סיינפלד חוזר למסך

ג'קי צ'יילס, העורך דין הזכור מהסדרה "סיינפלד" חוזר למסך בפרסומת חדשה. צ'יילס, שנבנה בדמותו של עורך הדין הידוע ג'וני קוקרן (האיש שהצליח להביא לזיכויו של או.ג'יי סימפסון), מנסה הפעם לרכז את מאמציו נגד דובים שגונבים דבש, בפרסומת למותג האלכוהול ג'ים בים. צ'יילס היה עורך דינו של קריימר בסדרה, וידוע בניסיונותיו לתבוע חברות וגופים גדולים על שטויות קטנות.

הדמות הכי שנואה בטלוויזיה משיבה אש

אנה גאן בהחלט לא הייתה מוכנה לזה. כשהציעו לה את התפקיד הנשי המרכזי בסדרת הלהיט "שובר שורות", היא לא חשבה שבתוך חמש עונות תוגדר דמותה, סקיילר וייט, בתור הדמות השנואה בטלוויזיה האמריקאית. השבוע, בטור שפרסמה בניו יורק טיימס, כותבת גאן למעריצים-שונאים. במאמרה שנקרא “I Have A Character Issue" ("יש לי בעיית אופי/דמות" – בתרגום חופשי) אומרת גאן כי דמותה של סקיילר היא "מבחן רורשך" ליחס החברה למגדר.

"הדמות שלי, אם לשפוט לפי הפופולריות באתרי האינטרנט ובפייסבוק שמוקדשים לשנאה כלפיה, הפכה לנקודת הצתה לרגשות רבים של אנשים כלפי נשים חזקות, לא כנועות ומקופחות", היא כותבת, ומציינת שרגשות דומים הובעו כלפי דמויותיהן של בטי דרייפר מ"מד מן" וכרמלה סופרנו מ"הסופרנוס". בהמשך מספרת גאן גם על איומים מפורשים שקיבלה על חייה וממשיכה לדבר על המוסר הכפול בו נשפטת סקיילר לעומת וולטר.

"הצופים רוצים להיות וולט, או שהם מזדהים איתו. הוא לא חייב לתת דין וחשבון לאף אחד (...) אנשים שאוהבים את הייזנברג, שאוהבים את וולט הקשוח, כשסקיילר אומרת: 'לא, אל תעשה את זה' הם חושבים: 'מה הקטע שלה? מה לא בסדר איתה?'".

"הקוסם מארץ עוץ" בכל ערוץ

לאחר שלפני שבועיים סיפרנו לכם על דרמה רפואית חדשה לפי "הקוסם מארץ עוץ", שקורמת עור וגידים ברשת CBS, השבוע נודע כי הסדרה החדשה לא לבד. גם הרשתות NBC ו-SyFy עובדות על פרויקטים דומים, לפי הסיפור הידוע על דורותי וחבורתה. ברשת NBC עובדים בימים אלה על פרויקט בשם "Emerald City" שיהווה גרסה אפלה יותר לסיפורה של דורותי, ויכלול סיפורים נוספים מ-14 הספרים שכתב מחבר היצירה. ב-SyFy עובדים על גרסה משלהם שתיקרא "Warriors of Oz", במרכזה לוחם שמגיע לעיר הפוסט אפוקליפטית עוץ, שם הוא צריך למצוא את דרכו עם שלושה לוחמים נוספים להם המאפיינים של כוכבי הסיפור ההוא.

עוברת מסך - לכל הטורים

מה חשבתם על הסצינה החסרה ב"אנטומיה של גריי"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully