וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": טהוניה – החומר ממנו עושים ריאליטי

28.8.2013 / 1:48

חצי מעם ישראל חירחר "לבנההה" מתוך שינה, אבל טהוניה גנבה את הבכורה – כנראה בגלל שהיתה לה אישיות מסוכסכת ומעניינת יותר. רחלי רוטנר מכבה את האור על בלוג "האח הגדול"

באדיבות קשת ואנדמול ישראל

הטור הזה מתחיל בעוד 5... 4... 3... 2... 1... פרסומת אחת והטור מתחיל!

***

אז, טהוניה. לא ברור איך זה קרה. במיוחד כשחצי עם ישראל מחרחר "לבנההה" כל לילה מתוך שינה כבר חודשיים, ומטקבק "מגעילוניה הביתה!" לכל ידיעה בוואלה! חדשות על המלחמה בסוריה. או שמישהו בהפקה נרדם על הכפתור הלא נכון, או שהייתה כאן קנוניה כמו שכולם חופרים בפורומים, או שסתם כל בת-ים הלכה רגע לשירותים. בכל מקרה, איפשהו באיכילוב ראובן גוגמן מעיף מעליו את מרבץ שושלת מיילי בצעקות יאללה הביתה, והולך סוף סוף לישון בנחת. תודה שהגחת לחיים שלנו ראובן, ולו לרגע קט. ולבנה? "אני כבר ניצחתי", היא הודיעה בהתרגשות. "גם אני כבר ניצחתי", אמרה טהוניה. וואלה יופי, גם אני ניצחתי. הפרס: בחילה קלה מתנת בזק.

"האח הגדול" - טהוניה רובל זכתה בגמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר ההשתתפות. טהוניה ולבנה, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

***

בכלל, כל הערב הזה נראה כאילו אנשים התבלבלו בהצבעות שלהם. לאון במקום השלישי? מישהו אשכרה לפת את האייפון שלו בבית ולחש "אני אהפוך אותך למנצח, לאון שוובסקי. אל תזוז" ושיגר סמס אמיתי עבורו? זאת באמת תופעה שאתם מעוניינים לעודד?

***

אז כמיטב המסורת, בואו ותצפו יחד איתנו במונטאז' המתעד את מה שקרה מחוץ לבית כל הזמן הזה: מלא אנשי תקשורת אמרו "האח הגדול" בהזדמנויות שונות. הנה כל הפעמים האלה ברצף. והנה אייטמים מסעירים שליוו את ההתרחשויות בתכנית: רוני מיילי התלונן בתקשורת שתקפו אותו לסביות. רוני מיילי התלונן בתקשורת שתקפו אותו אתיופים. רוני מיילי התלונן בתקשורת שתקפו אותו טייצים שחורים. רוני מיילי התלונן בתקשורת שעפה אחריו שקית ניילון ברחוב באופן חשוד. רוני מיילי התלונן בתקשורת שמישהו גמר את החלב כמעט עד הסוף והחזיר את הקרטון למקרר במקום לשים חדש. ואימא של לאון אוהבת מותגים. בקיצור, צוהלים אסי וארז, העונה הזאת ריגשה מדינה שלמה. מוזר, אני לא זוכרת הרבה ריגושים: היה יותר מדי בלגן קולני על ההתחלה, עם הסייקו-מיילים, ואפס התרחשות אחרי שהם עפו. רוב העונה הייתה פשוט קבוצת דיירים שרויים בפוסט-טראומה, שמחים שרוני מיילי לא פה ואוכלים חביתה. רוצים גם אתם להצטרף להרפתקה הזאת? ההרשמה לעונה 6 מתחילה עכ-שיו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוח המיילי מרפחת על פני הגמר. מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

***

אופסי, כמעט שכחנו שמירי חן היא קוגרית נמרצת שהקשר שלה עם דור בתחילת העונה הקריפ לנו את השכל! מזל שהיא כאן להזכיר לנו, כשדור מגיח חתיך לחלוטין מהבית, והראשונה שמזנקת לקראתו בתשוקה היא האימא המזויפת שלו שפתאום תומכת נורא בהנקה. לפחות נרגענו קצת אחר כך עם נשיקת ה"האין אני סקסית?! זמן מסך" שהצמידה לו אור. ובכל זאת עדיף שיצמידו לו אבטחה הערב.

***

לעומת אור, שנאלצו להפציר בה שוב ושוב עד שנאותה לקום לקראת אהובה דור – או דרור? ליאור? תזכיר לי – פאולינה לא הייתה זקוקה לשום שכנוע. עוד לפני שלאון הספיק לרדת מהמדרגה האחרונה היא כבר רצה אליו בהתלהבות, שטופת אהבה וכיסופים, עם שלט "מחפשים דוגמנית? התקשרו לטלפון הזה" מודבק לה על הגב. משם היא תילקח לסדרת תשדירי הפרסומת האינטרנטיים של חמותה, ויחד הן יעשו ג. יפית ומאיה ישעיהו עד שהמוות יפריד ביניהן. שלא תגידו שלא הזהרנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור דמרי ופויזן אייבי, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

***

ובסוף נשארנו עם טהוניה. איפשהו בביתה, טיטי איינאו דופקת את הראש בקיר וממלמלת בדמעות "ההפתעה האתיופית של השנה, ההפתעה האתיופית של השנה". טהוניה לא הייתה מהפייבוריטיות שלי ורוב הזמן שמתי אותה על מיוט וקיוויתי שהיא תתעלף בפתאומיות ותגאל אותנו מהצרחות הנצחיות והצדקניות האלה. אבל הדמות שלה לפחות סיפרה סיפור, היה שם קונפליקט, מאבק, משהו ללעוס, ואלוהים יודע שזה החומר שממנו עשוי ריאליטי, לא ממשימות חמודות עם לאון ודור לבושים כמו קופים. אולי בסופו של דבר, זה מה שהביא לה את הניצחון. או שכן הייתה קנונייה, לא יודעת, נלך לבדוק בפורום. בינתיים אני מכבה את הטלוויזיה וסוף סוף נפרדת מ"האח הגדול 5" והולכת לישון. יש פה כרית ששרה לי "רחלי רוטנר בואי לפה, רחלי רוטנר בואי לפה".

ציטוטים

"איזה מבאס זה לעבוד בערב הגמר!" (אסי משתתף בצערי)

"ענת החליפה חולצה!" (אמונו של ארז באנושות שב לו)

"כולם קמים לכבוד לבנה חוץ מ.... טוב, לא חשוב עכשיו" (ארז לא מעוניין לסכסך)

"אני אוהבת אותו ואוהב אותו כל חיי" (טהוניה בווידוי קריפי בנוגע לאח הגדול)

"טהוניה, כשנכנסת היו לך 11 אחים. עכשיו יש לך 12... האח הגדול!" (האח, הגזמת)

תסביך אח - לכל הטורים

מה דעתכם על הזכייה של טהוניה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully