וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה 2013: כל אירועי התרבות של החג. מדריך

בן אליעד

1.9.2013 / 1:40

רד בנד יחגגו בפסטיבל אקסטרים, אסתר רדא תצפין לחמדת ימים להופעה כפולה ופסטיבל הדיג'רידו ה-9 ייחגג בערבה, מדריך האירועים המעניינים באמת של החג

פסטיבלים

פסטיבל הדיג'רידו ה-9

בסוף השבוע הראשון של השנה העברית החדשה יתקיים ב"אשרם במדבר" פסטיבל הדיג'רידו השנתי, החושף את הקהל לכלי הנשיפה האוסטרלי וכלי נגינה עתיקים נוספים המייצרים צלילים יוצאי דופן שלא ניתן לקבל בכלי נגינה מודרניים. כמדי שנה הפסטיבל מארח מוזיקאים מובילים מהארץ ומהעולם המשלבים בנגינתם את הדיג'רידו, נבל פה, ושירת גרון, בשתי במות שיוקמו במתחם, ויהיו פעילות לאורך שלושת ימי הפסטיבל. בנוסף יוקם במקום מתחם הילינג ויתקיימו סדנאות שונות לנגינה וריקוד.

יום חמישי 5/9 – יום שבת 7/9
בית הארחה "אשרם במדבר", שיטים.
מחיר כרטיס : 310 ¤ למבוגר, 155 ¤ לילד בגילאים 5-13.
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

אקסטרים בוינגייט

מכון וינגייט יפתח את שעריו לרגל אירוע הספורט המוטורי "CRANERGY EXTREME FEST", שלושה ימים של תצוגות מוטוקרוס ואקסטרים בהשתתפות רוכבים מהארץ ומהעולם. בין האטרקציות המרכזיות ייערך מופע ראווה לאופנועי מוטוקרוס בהשתתפותם של 13 רוכבים מקצועיים, המשתתפים בתחרויות רכיבה ברמה הגבוהה ביותר מקבוצת DABOOT FMX האיטלקית ומקבוצת העלית Master of Dirt. במהלך הפסטיבל יתקיימו מופעי פירוטכניקה ולייזרים, תצוגות אופנועים, מיצגי צניחה אוויריים, תצוגות רכב, מסיבות לילה, וכמו גם הופעה של רד בנד.

יום חמישי 5/9 – יום שבת 7/9
מכון וינגייט, נתניה.
מחירי כרטיסים : 85 – 209 ש"ח.
לפרטים נוספים

רד בנד ושלמה גרוניך - לקראת פסטיבל הפסנתר. דייב שחר
גם הם יהיו שם. רד בנד/דייב שחר

חג המוזיקה

למחרת ראש השנה ייפתחו אירועי חג המוזיקה הישראלית, פסטיבל שנתי המוקדש למוזיקה אמנותית ישראלית המתקיים זו הפעם ה-16 במספר מוקדים שונים על מנת לפתוח לקהל הרחב צוהר לקיבוץ הגלויות המוזיקלי ולעשייה המגוונת והמסקרנת הנוצרת בארץ, ממוזיקה קלאסית ועד למוזיקה מודרנית, ומביצועים חדשים ליצירות מופת מוכרות עד ליצירות מקוריות שנכתבו ויבוצעו במיוחד לכבוד חג המוזיקה. בין האירועים הבולטים: מופע משותף של התזמורת למוזיקה ערבית עם שלמה גרוניך, הופעת תזמורת ביג בנד בהשתתפות עופר ואיריס פורטוגלי, וקונצרט ייחודי המשלב בין מוזיקה קלאסית אקוסטית עם כלים אלקטרוניים.

יום ראשון 8/9 – יום רביעי 11/9
הכניסה ללא תשלום ומותנית בהרשמה בראש.
לרשימת האירועים המלאה של חג המוזיקה

שלמה גרוניך בהופעת מחווה למתי כספי. נמרוד סונדרס
בין האירועים הבולטים של חג המוזיקה: מופע משותף של התזמורת למוזיקה ערבית עם שלמה גרוניך/נמרוד סונדרס

הופעות

הגרובטרון חוגג ומשיק

להקת הזמר-גרוב העברי, שהופעותיה הפכו כבר לתופעת קאלט, תציין בראש השנה עשור לפעילותה בהופעה חגיגית, בה גם יושק אלבומה החדש "השד העברי", הכולל לראשונה חומרים מקוריים של הלהקה. ההרכב יבצע שירים מהאלבום החדש וכמו גם ינערו את האבק משירי ארץ ישראל הישנה והטובה בעיבודים חדשים ומפתיעים, עם אורחים מיוחדים, ביניהם גם המפיק המוזיקלי של האלבום קובי אוז.

יום חמישי, 5/9, 21:30. בארבי, רחוב קיבוץ גלויות 52, תל אביב.
מחיר כרטיס: 60 ¤ במכירה מוקדמת. 70 ¤ בקופה ביום ההופעה.
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקת הזמר-גרוב העברי תציין בראש השנה עשור לפעילותה בהופעה חגיגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסתר רדא בחמדת ימים

אחרי שזכתה לסופרלטיבים מקיר לקיר, סימנה וי על אחת הבמות הנחשקות ביותר בעולם כשהופיעה בפסטיבל גלסטנברי, ולפני צאתו של אלבום אולפן חדש שהופק מוזיקלית על ידי תמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס), זמרת הסול וה- R&B העולה תצפין לחמדת ימים לשתי הופעות ברצף ביום שישי. רדא צפויה לבצע במהלך ההופעה שירים מתוך אי.פי הבכורה המשובח שלה "Life Happens", וגם חומרים חדשים מתוך האלבום שבדרך.

יום שישי, 6/9, הופעה ראשונה בשעה 17:30, הופעה שנייה בשעה 22:00.
חמדת ימים, כ-10 דקות מכרמיאל לכיוון צפת.
מחירי כרטיסים: 70 ¤ בהזמנה מוקדמת, 80 ¤ מחיר מלא.
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכה לכם בחמדת ימים. אסתר רדא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריטה במופע שקיעה

הזמרת הוותיקה תעלה לבימת האמפי שוני עם רדת החמה במופע שקיעה מיוחד בערב שישי הראשון של השנה החדשה. ההופעה תכלול שירים מהדיסקוגרפיה הנכבדת שלה, כולל מאלבומה האחרון, "השמחות שלי", ותארח במהלכו גם אורח נכבד בדמותו של שלום חנוך.

יום שישי, 6/9, פתיחת דלתות בשעה 18:30, זאפה אמפי שוני, בנימינה.
מחיר כרטיס: 180 ¤ בהזמנה מוקדמת, 195 ¤ בערב המופע.
לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים

ריטה. אביב חופי
תעלה מופע שקיעה מיוחד עם אורח מיוחד. ריטה/אביב חופי

מסיבות

וניישן סניירס בקומפורט 13

מועדון הקומפורט 13 יארח את אמן האלקטרוניקה "Venetian Snares", שיגיע לראשונה לתל אביב להופעה חד פעמית בערב ראש השנה. וניישן סניירס, או בשמו האמיתי אהרון פאנק, נחשב לדמות חלוצית בז'אנר הברייקור (Breakcore), הידוע בסגנון האינטנסיבי שלו המערבב מקצבים שבורים ומהירים של דראם אנ’ בייס והארדקור, דגימות של מוסיקה קלאסית שזורה ומוטיבים של רגאיי, פאנק ומטאל. לפני ואחרי יתקלטו במהלך הערב טרטל, גיא זאפה ודיגיטל מי.

יום רביעי, 4/9, קומפורט 13, תל אביב.
מחיר כרטיס: 70 ¤ בהזמנה מוקדמת, 90 ¤ מחיר מלא.
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

אביצ'י בישראל

שנה אחרי הביקור הקודם שלו בארץ, המוזיקאי השבדי טים ברג הידוע יותר תחת שם האמן שלו Avicii חוזר לסיבוב שני בהופעה מיוחדת בגני התערוכה לכבוד ראש השנה. ברג בן ה-23, שדורג אשתקד במקום השלישי ברשימת מאה הדיג'אים הגדולים של מגזין DJ Mag, הפך לדי ג'יי ומפיק מבוקש, כאשר בשנתיים האחרונות הספיק לשתף פעולה עם דיוויד גואטה, ניקי רומנו, לני קרביץ ומדונה ולקח חלק בכמה מהפסטיבלים הגדולים בעולם כמו Tomorrowland, קואצ'לה ולולהפלוזה.

יום חמישי, 5/9, פתיחת דלתות בשעה 16:00, גני התערוכה, תל אביב.
מחיר כרטיס: 200 ¤ לכרטיס רגיל, 250 ¤ לכרטיס VIP
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

מסיבת טי-דאנס

מסיבת ראש השנה המסורתית של טי-דאנס תתקיים הפעם בחוף קלרה בסימן חגיגות העשור ללייבל המוזיקה האלקטרוני Tool Room Records, שבחר להשיק את החגיגות בעשרה יעדים שונים ברחבי העולם וביניהם נמנית גם תל אביב. אחד האורחים הבולטים שיתפקדו על עמדת התקלוט בקלרה ביץ' יהיה מייק נייט, מפיק האוס מהבולטים בתחומו, ורזידנט של מועדון המיניסטרי אוף סאונד האגדי בלונדון.

יום חמישי, 5/9, החל מהשעה 12:00 בצהריים, חוף קלרה ביץ, תל אביב.
מחיר כרטיס : 100 ¤
לפרטים נוספים והזמנות כרטיסים

ומה התוכניות שלכם לראש השנה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully