וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית לחם" - למהדורה ה-40 של פסטיבל טלורייד

28.8.2013 / 17:47

סרטו של יובל אדלר המועמד ל-12 פרסי אופיר יוקרן בפסטיבל האמריקני היוקרתי, שבו הוקרנו בעבר גם "הערת שוליים" ו"שומרי הסף", וצפוי להתקיים השנה במתכונת חגיגית במיוחד

יח"צ - חד פעמי

"בית לחם", סרטו העלילתי הראשון של יובל אדלר, התקבל לפסטיבל טלורייד בקולורדו, ארצות הברית, שיתקיים בתאריכים 29 באוגוסט - 2 בספטמבר. הפסטיבל יציין הפעם את שנתו ה-40 ולפי דברי המארגנים הוא צפוי להיות חגיגי במיוחד. יצוין, כי בשנתיים האחרונות השתתפו בפסטיבל טלורייד הסרטים הישראלים "הערת שוליים" ו"שומרי הסף".

הבכורה הבינלאומית של הסרט שמועמד ל-12 פרסי אופיר תיערך מחרתיים (ה-30 באוגוסט) בפסטיבל ונציה. לאחר ההקרנה בפסטיבל טלורייד, ימשיך הסרט לפסטיבל טורונטו. הבכורה הישראלית תיערך במסגרת תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה הקרוב ויעלה לאקרנים ב-26 בספטמבר.

הסרט "בית לחם" מספק הצצה לעולם המותח של תחום המודיעין. הוא מגולל את סיפור מערכת היחסים המורכבת בין רזי (צחי הלוי), רכז נפת בית לחם בשב"כ, לסנפור (שאדי מרעי), אחיו הצעיר של מפקד גדודי חללי אל-אקצה בעיר. רזי גייס את סנפור כמקור כשהיה בן 15 והשקיע זמן רב בבניית הקשר ביניהם. סנפור, שגדל תמיד בצילו של אחיו, מצא ברזי חבר ודמות אב. כעת, כשהוא בן 17, מנסה סנפור לתמרן בין הדרישות של רזי לנאמנותו לאחיו וכך חי חיים כפולים ומשקר לשניהם. כשבשב"כ מגלים את מידת מעורבותו של סנפור בפעילות של אחיו המבוקש, רזי מוצא עצמו בסיטואציה בלתי אפשרית - הגבולות נפרצים ושניהם נאלצים לבחור צד.

מחכים ל"בית לחם"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully