וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי וסיימון קאוול בפרומו ל"אקס פקטור"

1.9.2013 / 9:38

המגישה וממציא הפורמט נפגשו בקדימון חדש לריאליטי הכישרונות שיעלה בסתיו הקרוב בזכיינית רשת. מה יש שם? קצת פלירטוטים והרבה סופרלטיבים נטולי הקשר למוזיקאים ישראלים

רגע לפני פגרת החגים, מציגה הזכיינית רשת פרומו חדש ל"אקס פקטור", ריאליטי הכישרונות הבריטי שצפוי לעלות במסגרת ימי השידור שלה במהלך הסתיו, כשמככבת בו הדוגמנית בר רפאלי, שנבחרה להיות מגישת התכנית, ולצידה סיימון קאוול, אחד מהאנשים שחתומים של הפורמט המקורי וכן שופט בגרסאות הבריטיות והאמריקאיות שלו.

לאורך הפרומו, שתכליתו היא להציג לצופים (ולקאוול, לכאורה) את השופטים, ישנה אווירת פלירטוט בין הדוגמנית לאיש תעשיית המוזיקה, במהלכו היא מציגה את עברי לידר על "תקן המתוחכם", שירי מימון בתפקיד "היהלום", פורטיס בתור "המשוגע" (כפי שהקהל התרגל לצעוק לו בהופעות) ומשה פרץ רכוב על סוס כ"הנסיך". קאוול, מצידו, זורק הערות נטולות הקשר: "הוא חסר פחד" (על לידר), "היא הולכת לעשות הרבה צרות" (על מימון), "הוא באמת משוגע" (על פורטיס) ו"הנה מישהו עם לב זהב" (על הנסיך, סליחה – פרץ).

"אקס פקטור" היא ריאליטי הכשרונות המוזיקלי השני של רשת, לאחר ששידרה שתי עונות של "דה וויס" שזכו להצלחה. עם זאת, התחרות המרכזית תהיה כעת מול "הכוכב הבא" של המתחרה קשת, פורמט חדש שיחליף את "כוכב נולד" שירדה מהאוויר לאחר עשר עונות.

מה חשבתם על הפרומו? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully