וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: דייב שאפל מציג – התמוטטות עצבים על הבמה

3.9.2013 / 0:02

דייב שאפל מתחרפן על הבמה במפגן ביזאר חסר תקדים, משחק הכיסאות של שופטי "אמריקן איידול" נמשך ודיוויד שווימר נקלע לסכסוך שכנים קיצוני למדי. חדשות טלוויזיה אמריקאית

מופע הביזאר של הקומיקאי דייב שאפל

הקומיקאי דיייב שאפל עלה השבוע למופע סטנד אפ בעיר הרטפורד שבקונטיקט במסגרת סיבוב ההופעות שלו בשיתוף עם ערוץ "קומדי סנטרל". על זה כולם מסכימים. מה שקרה לאחר מכן עדיין נתון לפרשנות. לדברי צופים שהיו בקהל, שאפל נתן הופעה מעולה במשך 10 דקות, אולם לאחר מכן פשוט הפסיק לספר בדיחות, התיישב על כיסא, החל לעשן, הקריא פרקים מתוך ספר ובעיקר דיבר על המון דברים לא קשורים. בין היתר סיפר כיצד שימש כמופע החימום של הקומיקאי ריצ'רד פריור, שבאחת מהופעותיו החליט פשוט להפסיק ולרדת מהבמה. "הכל הלך מצוין", מספרת לטניה בארט שנכחה במקום, "זה היה קהל טיפוסי שצעק מדי פעם 'אנחנו אוהבים אותך' או משהו בסגנון הזה (...) אבל בכל פעם שמישהו צעק משהו, הוא פשוט עצר והתחיל להגיד לנו כמה שאנחנו נוראיים. לא הבנתי למה הוא עשה את זה".

לאחר צעקות בוז לא מעטות מצד הקהל אמר שאפל: "אני לא מאמין שעמדתי עכשיו ושמעתי את הקהל צועק לעברי במשך 25 דקות". לפני שירד מהבמה הוסיף: "את חלקכם אני אוהב, את חלקכם אני שונא. לחלקכם אני סולח, אבל לכולכם יחד אני לא סולח".

תיעוד ההתחרפנות של שאפל:

בלגן בשולחן השופטים של "אמריקן איידול": הצילומים יידחו?

מה קורה בשולחן השופטים של תכנית הכשרונות הוותיקה "אמריקן איידול"? בשבוע שעבר דווח כי המפיק המוזיקלי ד"ר לוק צפוי להצטרף לפאנל השופטים, אולם הדבר לא התאפשר לבסוף בשל התנגשות אינטרסים עם חברת סוני. העסקה שכשלה צפויה, על פי דיווחים באתרי הבידור בארה"ב, לדחות את תחילת הצילומים של העונה ה-12 של התכנית שהיו אמורים להתחיל השבוע. כרגע יושבים על כס השיפוט הזמרת-שופטת שחזרה לתכנית ג'ניפר לופז וזמר הקאנטרי קית' אורבן. גורמים בהפקה טענו כי ההפקה איננה מעוניינת להביא לשולחן שופטת נוספת, בשל החיכוך שנוצר בעונה שעברה בין מריה קארי לניקי מינאז' – חיכוך שהרחיק את הצופות מהתכנית.

שם אחר שהוזכר מספר פעמים בהקשר של הריאליטי הפופולרי הוא זה של הזמר הארי קוניק ג'וניור, שעם נפילת העסקה עם ד"ר לוק, תפס את המקום השלישי בשולחן. קוניק ג'וניור הופיע מספר פעמים רב בתכנית בתור מנטור, וכעת הוא צפוי להשלים את הפאנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שלא יהיו עוד כאלה:

מישהו ממש לא אוהב את רוס מ"חברים"

כנראה שהשחקן דיוויד שווימר (הזכור יותר כרוס גלר מ"חברים") הצליח לדרוך על כמה מאצבעותיהם של שכניו. שווימר התעורר השבוע לגלות שמול אחוזתו בניו יורק רוססה הכתובת "רוס הוא לא קול", בהתייחס לדמות שגילם בסדרה ההיא. ככל הנראה, הזעם כלפי שווימר החל כבר לפני שנתיים, כאשר הרס בית דירות עתיק משנת 1854 כדי לבנות את האחוזה המפוארת במקום, שבימים אלה נמצאת בשלבי סיום. בעבר רוססו נגדו כתובות נוספות ברוח דומה.

ואולי הוא דווקא בסדר? הרגעים הגדולים של רוס:

מייקל פלפס יגיע להתארח ב"Suits"

תוספת מרעננת לעונה החדשה של “Suits”: השחיין האולימפי מייקל פלפס יגיע להופעת אורח בחציה השני של העונה השלישית של הסדרה, שתחל בתחילת 2014. פלפס יגלם את עצמו, לצד הדמות הראשית של עורך הדין הארווי ספקטור, שמבקש לייצג אותו. אהבתו של פלפס לסדרה איננה סוד: בעבר הוא מנה אותה כאחת האהובות עליו יחד עם "משחקי הכס", ואף צייץ בטוויטר ציוצי אהדה לעונה השלישית של הסדרה, שהחלה לפני מספר שבועות.

הפעם הקודמת בה פלפס כיכב בסדרה:

TLC משיקה ספיישל חדש על פוליגמיה

רשת TLC הידועה באהבתה למחוזות הביזאר, שוב עוקבת מקרוב אחר משפחה בה גבר אחד נשוי לכמה נשים. הפעם מדובר במשפחת וויליאמס מסולט לייק סיטי, שבראשה עומד האב בריאן, ואיתו חמשת נשותיו פולי, רובין, נוני, רוזמרי ורונדה ו-24 ילדיהם. לטענת המשפחה הם חיים יחדיו לא רק מסיבות דתיות, אלא גם בשל אהבה אמיתית ודאגה אחד לשנייה. בגלל סגנון החיים הזה הם הוחרמו מהקהילה ומהכנסייה, דבר שכנראה לא מפריע להם כי לפחות ערוץ טלוויזיה אחד בעדם.

מי הולך להרוס את החתונה של בארני ורובין?

העונה התשיעית והאחרונה של הקומדיה "איך פגשתי את אימא" מתחילה החודש, והטריילר שיצא השבוע מעורר שאלה מסקרנת במיוחד: מי הולך להרוס את החתונה של בארני ורובין? בטריילר בן 30 שניות נחשפים מספר תרחישים אפשריים. צפו.

טיזר ראשון לעונה החדשה של "אחוזת דאונטון"

העונה הרביעית של "אחוזת דאונטון" עוד רחוקה מלהתחיל, אבל כבר עכשיו הוציאה הפקת הסדרה טיזר ראשון בן דקה לעונה החדשה בו נראית הרוזנת דאוגר (מגי סמית') אומרת לליידי מארי (מישל דוקרי) כי "עליה לבחור בין חיים ומוות". לפרק המלא נצטרך להמתין עד ינואר 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully