וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בובה של מדינה" תשתף פעולה עם מקבילה איראנית

יוצרי תוכנית הסאטירה של ערוץ 10 פנו לאנשי "Shabake Nim" המשודרת ברפובליקה האיסלמית, ואלה התלהבו מהרעיון: "אזרחים מסתדרים טוב ממנהיגים, ובובות אפילו יותר"

אל מול החששות ממלחמה אזורית נראה כי אפשר גם אחרת: בערוץ 10 מספרים כי שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין תכנית הבידור "בובה של מדינה" והמקבילה האיראנית שלה "Shabake Nim" הולך ומתהווה בימים אלה ממש בין הערוץ הישראלי לערוץ Manoto1 האירני המשדר מלונדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטרה המשותפת היא ליצור מערכונים משותפים שיציגו את המתיחות בצורה קומית ויצחיקו גם אזרחים ישראלים וגם אזרחים אירנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלו עובדים בערוץ 10 על עונה שנייה לתכנית "בובה של מדינה" שתעלה לאוויר בחודש אוקטובר הקרוב. במהלך הפגרה בין העונה הראשונה לשנייה, העורך הראשי והמנחה של "בובה", אלי בן דוד, ביחד עם העורך תומר לוין, שמעו על התכנית המשודרת ברפובליקה האיסלמית ושמחו לראות שיש תכנית מקבילה אירנית בשם "Shabake Nim" ("ערוץ וחצי") שצוחקת על הפוליטיקה והמצב באיראן, עניין שאינו מובן מאילו לאור המשטר הקשוח המושל במדינה. השניים חשקו ביצירה משותפת שכולה צחוק על היחסים המתוחים בין ישראל ואיראן, ולאחר שאנשי הערוץ פנו לאירנים, האחרונים שמחו על הפנייה ומייד הגיבו בחיוב לגבי שיתוף פעולה.

המטרה היא ליצור מערכונים משותפים שיציגו את המתיחות בצורה קומית ויצחיקו גם אזרחים ישראלים וגם אזרחים איראנים. בימים אלו שתי ההפקות נמצאות בשלבי כתיבת תסריטים, כך שהעונה הקרובה של "בובה" צפויה להיות מעניינת מאוד, אם אלה יהיו מוצלחים.

ערוץ Manoto1 האירני שייך לחברה בשם Marjan TV corporation, מבוסס בלונדון ומשדר סרטים, סרטים דוקומנטריים, סדרות, חדשות ועוד. את הערוץ ניתן לקלוט באיראן על-ידי לווינים - כך שמנהליו לא נדרשים להיות במדינה לשם הפעלתו, מה שעשוי היה להוביל למעצרם לאלתר עקב התכנים החתרניים המשודרים בו.

"אני מאמין שאזרחים ישראלים הם האנשים הכי טובים בעולם, עובדה שהבקשה הזאת לשיתוף פעולה הגיעה וזו גם הסיבה שמיד הסכמתי להפקה משותפת", מסר קייוואן אבאסי, ממייסדי הערוץ האירני. "בקרוב, אזרחים איראנים וישראלים יוכלו לראות את ההתרחשות בנושא הזה ואני מקווה שנעביר את המסר - שכולנו יכולים להיות חברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאמינים שאזרחים ישראלים הם האנשים הכי טובים בעולם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנשי הצוות שעומדים מאחורי ערוץ Manoto1 ויוצרי התכנית 'Shabake Nim' מאוד יצירתיים", אמר בן דוד לוואלה! תרבות. "דווקא בגלל המצב הפוליטי בין איראן וישראל נראה לנו מעניין לפתח דיאלוג ושיתוף פעולה תוכני". גם לוין מוסיף כי "שיתוף פעולה זה מראה שבני אדם ואזרחים מן השורה יכולים להסתדר ולתקשר ביחד יותר טוב ממנהיגים פוליטיים, ובובות עושות את זה אפילו יותר טוב מבני אדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully