וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיווח על פרישת ג'ק ניקולסון - שגוי ב-100%"

8.9.2013 / 9:24

לאחר שדווח כי השחקן בן ה-76 אינו מקבל עוד תסריטים בגלל בעיות בזיכרון, מפרסמת רשת NBC כי אין לשמועה יסוד. ניקולסון או נציגיו עדיין לא אישרו או הכחישו את הדיווחים

הכחשה נמרצת: לאחר שדווח בשבוע שעבר כי השחקן המעוטר ג'ק ניקולסון צפוי לפרוש מקריירת המשחק שלו בשל מה שכתואר כ"בעיות זיכרון", מדווחת רשת NBC כי הדיווח "שגוי ב-100 אחוזים". מקור לא מזוהה סיפר לרשת כי ניקולסון קורא כעת תסריטים וממתין לפרויקט הבא שיעבוד עליו. גם ערוץ E! סיפק הכחשה לסיפור, כאשר מריה שרייבר סיפרה בראיון כי אין שחר לשמועות הללו וכי בריאותו של ניקולסון מצוינת. עם זאת, לא ניקולסון ולא איש מטעמו הכחישו באופן רשמי את הדיווחים.

כזכור, מספר עיתונים דיווחו בשבוע שעבר כי ג'ק ניקולסון, השחקן המעוטר והמצליח, פורש מעולם הקולנוע כיוון שאינו מסוגל עוד לזכור את התסריטים. עם זאת, לשון הדיווח ב"radar online" וב-"star magazine", הוא אינו צפוי לעזוב את החיים הציבוריים כתוצאה מכך. "לג'ק אין כל כוונה לעזוב את אור הזרקורים. הוא לא פורש מהציבור, כלל וכלל. הוא שמח להצטרף למועדון הגמלאים, כמו שון קונרי", מסר מקור.

מאחורי ניקולסון בן ה-76 ניצבת קריירה מפוארת, שכוללת סרטי מופת כמו "קן הקוקיה", "הניצות", "טומי", "אדם בעקבות גורלו", "השתולים", "אודות שמידט", "תנאים של חיבה" וכמובן תפקידו הבלתי נשכח בדמות "הג'וקר" ב"באטמן". סרטו האחרון - "איך אתם יודעים", יצא ב-2010 . הוא זכה בשלושה פרסי אוסקר ומחזיק בשיא של 12 מועמדויות לשחקן.

מה הסרט של ג'ק ניקולסון שאתם הכי אוהבים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully