וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש מהפרויקט המסקרן של שחר אבן צור

9.9.2013 / 0:38

שחר אבן צור וישראל קמחי מוציאים את הקליפ ל"תראה אותי", הסינגל הראשון מתוך הפרויקט המשותף "300cc" , שכולו פרודיה על עולם הריאליטי והסלבס. צפו

את שחר אבן צור רובנו מכירים בתור המתופף של מוניקה סקס, האיש שאחראי ללהיט "עירומים" וגם בתור אח של צורי (אייל אבן צור), אבל עכשיו הגיע הזמן שנלמד להכיר אותו גם בתור אשה. כן כן, מסתבר שגם בתוך אבן צור מסתתרת לה דמות נשית הצמאה לתשומת לב ומחכה לפרוץ - ועכשיו הוא נותן לה דרור, בפרויקט מוזיקלי חדש יחד עם הדי.ג'יי ישראל קמחי בשם "300cc".

הפרסונה הנשית של אבן צור לא עתידה להפוך סדרי עולם מגדריים במוזיקה הישראלית, כי אם מגלמת פרודיה על תעשיית הריאליטי הפושה בכל. הדמות הנשית של אבן צור חולמת להיות מפורסמת ולשיר, והיא תעשה הכול כדי שיסתכלו עליה ויקשיבו לה - כל זה תוך כדי לבישת שמלות מופרכות ואיפור מוגזם. כך, פרויקט "300cc" עוקב אחרי כל הסמלים המושמצים של תרבות הסלבס: קניונים, מותגים, ניתוחים פלסטיים, משככי כאבים, פורנו, ריאליטי, השקות, ציוצים, וכל מה שכסף קונה.

הסיגנל הראשון מתוך הפרויקט, "תראה אותי", שוחרר בתחילת הקיץ אל תחנות הרדיו וכעת מגיע הקליפ הרשמי שמלווה את שיר הפופ המסותנז והדאנסי, ומוכיח סופית כי אבן צור נראה לא רע גם בשמלת פאייטים הדוקה. על ליין הסינטסייזר המוצלח אחראי לא אחר מאשר הבסיסט ספי אפרתי ואת החבילה משלים הטקסט "תראה אותי/ חריץ שזוף מבצבץ מהמחשוף/ את כל תשומת הלב אגנוב/ על הבוקר במכון שיזוף/ ב-12 טיפול פנים וגוף/ בהתזה במכונה/ בטכנולוגיה חדישה/ תראו אותי מגדל של מותגים... ציפור נפשי תפצח בשיר/ אם רק אמצא גבר עשיר/ שיכסה כשקר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully