וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "רידיק" בראש טבלת ההכנסות

8.9.2013 / 14:24

כצפוי, סרט האקשן בכיכובו של וין דיזל הגיע לראש הטבלה, כשמאחוריו שאריות מחודש אוגוסט - "המשרת" ו"המילרים". וגם: איי קראמבה! מישהו שם לב לצופים דוברי הספרדית

יח"צ - חד פעמי

"רידיק" הוא אולי לא כוכב עצום ושובר קופות כמו שהוא היה אמור להיות, אבל כל עוד הוא משחק במגרש של הקטנים – ספטמבר – הוא בסדר גמור. בלי תחרות, "רידיק", הסרט החדש – שמגיע תשע שנים אחרי הסרט הקודם בסדרה – כבש בקלות את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע. הסרט מסיים את סוף השבוע עם כ-17.5 מיליון דולר. בשביל תחילת ספטמבר, זה בהחלט סביר, ומכיוון שלהפקה הוקדש תקציב קטן יחסית (הדיווחים מדברים על כ-38 מיליון דולר), יש מקום להניח שהוא יכסה את ההשקעה בו ואף יניב רווח. מי יודע – אולי הפעם לא ייקח תשע שנים עד ש"רידיק" יחזור לסרט המשך נוסף, כל עוד הוא ממשיך במגמת הצנע.

"רידיק": אקשן לא רע ועלילה מטומטמת

רידיק.
"רידיק"

צמד כוכבי אוגוסט, "המשרת" ו"אנחנו המילרים" נשארים כרגיל במקומות השני והשלישי. "המשרת" הולך ומתקרב להכנסות כוללות של מאה מיליון דולר, ו"המילרים" כבר עבר את הקו הזה מזמן, ועכשיו צועד לקראת 130 מיליון דולר.

הכוכב האמיתי של השבוע – ולמעשה, גם של השבוע שעבר – היה סרט שטס כל כך רחוק מתחת לרדאר, שבדיווחים הראשונים על טבלת שוברי הקופות הוא בכלל לא הופיע. לסרט קוראים "Instructions Not Included" ("לא כולל הוראות") - קומדיה משפחתית על רווק שמוצא את עצמו אחראי לילדה שהונחה על דלתו. הדבר הלא שגרתי בסרט: זהו סרט מקסיקני דובר ספרדית. זה לא הפריע לו להיות להיט עצום בקהילות הנבחרות שבהן הוא הוקרן, ולהכניס בשבוע שעבר 7.8 מיליון דולר. השבוע הוא הוסיף עוד 6 מיליון דולר. בארצות הברית חיים, כמובן, מיליוני דוברי ספרדית, ובכל זאת לעתים רחוקות מאוד הם מקבלים יחס ממפיצי הקולנוע – ובכלל, נדיר ביותר שסרטים שאינם דוברי אנגלית מפציעים בטבלת שוברי הקופות שם. סוף השבוע הראשון של "לא כולל הוראות" היתה, בהפרש אדיר, הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם עבור סרט דובר ספרדית. ייתכן שהסרט הזה יבשר על מהפכה קטנה בתחום: אולי בשנים הקרובות נראה הרבה יותר סרטים דוברי ספרדית מגיחים לטבלה, בעיקר בשבועות חלשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully