וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אלבום רביעי: גם איטליז פונה למימון-המון

להקת האינדי המוערכת מצטרפת גם היא לגל היוזמות ומבקשת לגייס כ-50 אלף שקלים. לצורך זה, הכינו חברי הלהקה סרטון אנימציה ייחודי "שיעביר את התורמים חוויה ייחודית". צפו

נראה כי עבור האינדי הישראלי, פלטפורמות גיוס כספים ברשת הן השחור החדש: בהתאם לגל ה"עשה זאת בעצמך עם קצת עזרה ממי שמוכן לפתוח את הארנק", גם להקת איטליז פוצחת בקמפיין גיוס כספים לצורך הוצאת אלבום האולפן הרביעי שלה, אותו הפיק מוזיקלית איתמר ציגלר. סכום היעד של הלהקה הוא 13,600 דולר, שהם כמעט 50 אלף שקלים. הקמפיין יעלה למשך 60 יום בלבד באתר "אינדיגוגו" ובמידה ויצליח, את האלבום הלהקה מתכוונת להוציא בתחילת השנה הבאה. הכסף עתיד לשמש את ההרכב לצרכי סיום ההקלטות, הדפסת עותקים, יחסי ציבור ועוד.

איטליז היא להקה שמשקיעה בפן הוויזואלי לא פחות מאשר בפן המוזיקלי ואף נודעה בזכות הקליפים המושקעים שלה (קליפ האנימציה של "Hey" זכה כזכור בפרס בפסטיבל טרייבקה בניו יורק והקליפ של "Attractive" הוקרן בMTV ובפסטיבלים), וכך, באופן טבעי, בחרו חברי ההרכב ליצור קליפ חדש לצורך קידום הקמפיין.

לעמוד הפרויקט (וכאן בעברית)

צפו: סרטון הגיוס של איטליז

"בעבודה על האלבום החדש, הסרנו שכבות של מידע וחידדנו את הקו המוזיקלי שלנו, מבלי לאבד את הראש של איטליז", נאמר בסרטון הגיוס המיוחד, על רקע הדימויים המתחלפים. "בחברת התקליטים קצת פחות התחברו לראש החדש ונאלצנו להיפרד. בחרנו לעבוד עם איתמר ציגלר כמפיק מוזיקלי. לראשונה בשבילנו, נתנו למישהו מבחוץ להיכנס ולהשפיע על הסאונד של הלהקה. באלבום הבא ננסה לגעת יותר בפנים עם מוזיקה שעושה צמרמורת בגב".

למי שיהיה מוכן לתרום להרכב, צפויות תמורות שונות: אלבום דיגיטלי יתקבל עבור 35 שקלים ואלבום פיזי חתום שמגיע עם מכתב תודה מחברי הלהקה יישלח בעבור 60 שקלים. סכומים גבוהים יותר יתוגמלו במחוות כמו קאבר אקוסטי שתבצע הלהקה לפי בחירת התורם או הורדה של שתי סקיצות בלעדיות משירי האלבום, מקלות תופים מאוירים וחתומים וחולצה מעוצבת במהדורה מיוחדת.

חבר אטליז, גיא בן שטרית, מספר כי העבודה על סרטון הגיוס ארכה שלושה חודשים, באמצעות אפליקציה חינמית שאפשרה צילום עם פילטר של רישום עיפרון. כל סרטון שצולם בעזרת האפליקציה הופרד לפריימים יחידים שעברו תהליך בעבודה אנימציה איטית ומורכבת. הפריימים לאחר מכן צוירו באנימציית דו-מימד קלאסית.

"תוכן הסרטון הוא רצף כביכול כאוטי של דימויים ויזואליים. היצירה החלה כחיזיון ולפעמים רצף חזיונות במוחו של גיא, כמו שמאנים אינדיאנים שעישנו דוב אחד יותר מדיי", מסרו חברי הלהקה. "ה'התערבות' בחזיונות מגיעה בשלב מאוחר ככל שניתן, כדי שה'קונטרול פריקיות' לא תתעקש לתת לחיזיון מסגרת, אלא רצף התודעה ימשיך להקרין סרטים בצורה חופשית. "השקענו מחשבה בכל פרט כדי להעביר את התורמים חוויה", הם אומרים.

אוהבים את הסרטון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully