וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בראד פיט יחזור להילחם בזומבים

המבקרים צפו כי מותחן הזומבים "מלחמת העולם Z" של בראד פיט ייכשל בקופות, אבל הכנסות של 350 מיליון דולר גורמות לאולפנים לרצות עוד

טריילר מלחמת העולם Z/יח"צ

העולם עדיין לא הספיק להתאושש מהימצאותם של זומבים ליד גדר ההפרדה וכעת נראה כי עליו להתכונן לפרק הבא בסדרה: בראד פיט, שהפיק וכיכב בסרט "מלחמת העולם Z", אישר למגזין ווראייטי כי סרט שני בסדרה עתיד להיכנס לשלבי הפקה כבר בזמן הקרוב.

אנחנו דווקא אהבנו - ”מלחמת העולם Z”: בראד פיט נוסע לירושלים ומביא סרט קיץ מעולה

הסרט "מלחמת העולם Z", המבוסס על רומן מאת מל ברוקס הנושא שנושא את אותו שם, עלה לאקרנים מוקדם יותר השנה לקול ציקצוקם של מרבית מבקרי הקולנוע. עם זאת, הסרט לא רק שלא הפך לכישלון כלכלי מחפיר, אלא עלה על הציפיות המתוקות ביותר והניב הכנסות של יותר מ-530 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם.

מדריך: כך תשרדו שואת זומבים

אולפני פאראמונט שהפיקו את הסרט לוחצים על פיט לנפק מלחמת עולם נוספת ולהפוך את הסרט לטרילוגייה. "אנחנו בהחלט מדברים על זה", אמר פיט למגזין לאחר שהופנתה אליו שאלה בנושא. "יש לנו עוד כל כך הרבה רעיונות שאנחנו חושבים עליהם, עוד מהרגע בו התחלנו לעבוד על הסרט הקודם ונכנסנו לתוך ההבנה של איך עובד עולם הזומבים. קודם כל אנחנו מחכים לקבל תסריט חדש כדי לראות אם אפשר להמשיך ולתכנן הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully