וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס קיפוד הזהב: תיאטרון תמונע מוביל במועמדויות

טקס פרסי הפרינג' להצגות ישראליות יתקיים ב-25 באוקטובר, כאשר תיאטרון תמונה מוביל עם 19 מועמדויות, עם זאת - אף אחד מהן אינה להצגת השנה

טקס חלוקת פרסי קיפוד הזהב להצגות הפרינג' בישראל יחגוג השנה שמונה שנים ויתקיים ב-25 באוקטובר בתיאטרון קרוב ויהווה את נקודת השיא של "אירועי לילה פרינג'" – החגיגה הגדולה של תיאטרוני הפרינג' בישראל. השנה, תיאטרון תמונע מוביל עם 19 מועמדויות לפרסים בקטגוריות השונות, ביניהן: במאי השנה, שחקן השנה, שחקן משנה, פרס עיבוד למחזה, פרס מבצע בהצגת יחיד ועוד.

ארגון אי"ב (איגוד היוצרים העצמאיים בתיאטרון, המאגד בתוכו מאות יוצרים מתחומי התיאטרון השונים) נמצא אחריו עם 12 מועמדויות, תיאטרון יפו עם 10 מועמדויות, אנסמבל עתים עם 9 מועמדויות .

ועדת השיפוט לפרס קיפוד הזהב 2013 מונה את היו"ר דורון צפריר, יאיר שרמן, טלי עציוני, איתמר נצר, ליאור סורוקה, סיגי פרל וענבר גולן. ההצגות המועמדות נבחרו מתוך 48 הצגות בהן צפו חברי השיפוט בחודשים האחרונים, והן יתמודדדו ב-16 קטגוריות שונות.

ההצגה "המלך הולך למות". גדי דגון
"המלך הולך למות"/גדי דגון

בקטגוריית הצגת השנה מתמודדות ההצגות "העלמה והמוות" של קבוצת אורתו דה, "פאפעג'ינה" של התיאטרון ביפו הערבי עברי, "המלך הולך למות" של אנסמבל עיתים ו"עיניים" של התיאטרון הערבי-עברי ביפו בשיתוף אלמינא.

בקטגוריית במאי השנה מתמודדים אפרת שטינלאוף ("גפרית וצרי"), יפתח אופיר ארז דריגס (תיאטרון רפרטוארי), רינה ירושלמי ("המלך הולך למות"), נורמן עיסא ("עיניים") ויעל טל ("חמור אוכל תפוז").

על פרס השחקן הראשי מתחרים מיכאל כורש ("היריקה"), דורון תבורי ("המלך הולך למות"), נטע וינר ("זו היא הארץ") וג'יל בן דוד ("שעור לדוגמה"). בקטגוריה הנשית המקבילה מתחרות עדי נוי ("גפרית וצרי"), מוריה באשרי ("פאפעג'ינה"), אורה מאירסון ("כל יום חמישי") ואיליה גרוס ("אדיפלית").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully