וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארקייד פייר בקליפ אינטראקטיבי מלהיב

9.9.2013 / 21:19

להקת הרוק הקנדית שיחררה קליפ אינטראקטיבי חדש לשיר מאלבומה הרביעי שייצא בעוד חודש וחצי, המאפשר לצופה לשלוט בתאורה, זוויות הצילום ואף לראות השתקפות של עצמו

אחרי השמועות, ההבטחות, הטיזינג, והספירה לאחור, זה סוף סוף קרה: ארקייד פייר חזרו רשמית. להקת הרוק הקנדית המוערכת, שנחשבת לאחד מהרכבי האלטרנטיב האהובים והמוערכים בעולם כיום, חוזרת עם חומרים חדשים שלוש שנים לאחר אלבום המופת "The Suburbs".

אמנם מועד יציאת האלבום הרביעי של הלהקה, 29 באוקטובר, כבר היה ידוע, אך בסוף השבוע האחרון מערך יחסי הציבור שלה חימם מנועים לקראת הערב (שני) מבלי למסור פרטים מלבד מילה אחת - "Reflektor" (השתקפות). ההמתנה, כך מברר, היתה שווה, עם חשיפת "Just A Reflektor", שיר חדש המלווה בקליפ אינטראקטיבי המאפשר לגולש לשלוט בזוויות הצילום, מיקוד התאורה ואף לראות את עצמו. את הקליפ ניתן להפעיל מטה, או באתר ייעודי שנפתח עבורו: www.justareflektor.com (ניתן לצפייה בדפדפן Chrome בלבד).

על הכתיבה, הבימוי וההפקה של הקליפ אחראי וינסנט מוריסט, שכבר שיתף פעולה בעבר עם ארקייד פייר. למרות שהקליפ, שצולם בהאיטי, הינו ככל הנראה החלק המרכזי בחגיגת ה-9.9 (התאריך של היום ומועד הספירה לאחור שפרסמה הלהקה), נותרה שאלה פתוחה אחד שמעסיקה מאזינים רבים - האם דיוויד בואי לוקח חלק בשיר? לאחרונה פרסם צהובון הסאן הבריטי שבואי נפגש באולפן ההקלטות עם ג'יימס מרפי (DFA, אל-סי-די סאונדסיסטם), שלוקח חלק בהפקת האלבום, על מנת לתרום את קולו ליצירה. למרות התעקשויות של מאזינים ברשת לכך שניתן לשמוע את קולו של בואי לקראת סוף השיר (שאורכו 7 דקות), עד כה לא ניתן לכך אישור רשמי מצד הזמר או הלהקה.

ב-28 בספטמבר, יתארחו ארקייד פייר בפתיחת העונה של "סאטרדיי נייט לייב" בהגשת טינה פיי, במה שאמור להיות האירוח הטלוויזיוני הראשון של הלהקה במסגרת מסע הקידום של האלבום החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully