וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: סיון טלמור שרה אהוד מנור. צפו

12.9.2013 / 15:59

"עד סוף הקיץ", סרטה של נועה אהרוני, יעלה לאקרנים בשבוע הבא. את שיר הנושא שלו (מילים: אהוד מנור, לחן: מישה סגל) מבצעת טלמור בעיבוד מיוחד של דניאל סלומון

צילום: עומר זולטק, בימוי: נועה אהרוני, עריכה: דיקלה שטרית

"עד סוף הקיץ", בבימויה של נועה אהרוני, הינה דרמה נשית שתצא לבתי הקולנוע בשבוע הבא, והיא נעשה בהשראת שירם, הנושא את אותו שם, של אהוד מנור ומישה סגל. את הפסקול לסרט כתב דניאל סלומון, ובין היתר עיבד מחדש את שיר הנושא שלו, אותו שרה המוזיקאית סיון טלמור.

"השם 'עד סוף הקיץ' נברא למעשה יחד עם הסרט - עם הסיפור, הדמויות והעלילה, המילים של אהוד התנגנו לי בראש כל פעם שחשבתי על השם של הסרט", מספרת אהרוני. "'עד סוף הקיץ אמצא את התשובה' זה למעשה הכוח שהניע את הגיבורה. הקיץ הזה היה עבורה קיץ של שאלות ובסופו בתקווה למצוא את התשובות להם ציפתה למעשה כל חייה. קיץ של תשובות, קיץ להיות או לחדול . לכל הדמויות בסרט זה היה קיץ גורלי גם למאיה ואפילו למדינה שחיפשה שלווה אחרי מלחמת יום הכיפורים . עברו ימים ושיתפתי את דניאל סלומון שעשה את הפסקול המדהים לסרט . ברעיון לחדש את השיר ולעשות לו גרסה נשית עוצמתית, דניאל אהב את הרעיון, עד מהר חשבתי על סיון טלמור המרגשת.זמרת נשמה מדהימה ,דניאל עשה את העיבוד לשיר והתוצאה חזקה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully