וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סדרת סרטי ספין אוף לסרטי "הארי פוטר"

12.9.2013 / 17:37

ג'יי.קיי רולינג חברה לאולפני האחים וורנר במטרה לעשות עליכם עוד קופה, והפעם: סדרת סרטי "חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותן", המבוססת על ספר פיקטיבי בעלילת "הארי פוטר"

הסופרת שעומדת מאחורי סדרת רבי המכר "הארי פוטר", שגם עובדו לשמונה סרטי קולנוע מצליחים במיוחד מבחינה כלכלית, שלפה היום עוד שפן מהכובע והכריזה שהיא עובדת יחד עם אולפני האחים וורנר על סדרת סרטי ספין אוף.

הסרט הראשון בסדרה מתוכנן להיות "חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותן", והוא מתבסס ויעסוק בניו סלמנדרה, חוקר וכותב על חיות פיקטיבי שספרו, על שמו נקרא הסרט, מופע בסדרת "הארי פוטר". הצעד הנוכחי ימשיך לגלגל את מכונת הכספים המשומנת שהחלה בדמותו של הקוסם הצעיר, אותו גילם דניאל רדקליף, ששמונת הסרטים בכיכובו הניבו עד היום הכנסות בסך של קרוב ל-8 מיליארד דולר, כך לפי נתונים באתר שוברי הקופות Mojo Box Office.

"תמיד אמרתי שאחזור לעולם הקסמים רק אם יהיה לי רעיון שאני ממש נרגשת לגביו – והנה זה", אמרה רולינג. "למרות שהעלילה תתרחש בתוך עולם של קסמים ומכשפים, שבו הייתי כה שמחה במשך 17 שנים, לא מדובר בסיקוול או בפריקוול ל'הארי פוטר', אלא פשוט בהרחבה של העולם הזה".

כצפוי, ובמטרה למקסם את הרווחים, העסקה של רולינג מול אולפני וורנר תכלול גם משחקי מחשב, פארקי שעשועים מעוצבים בהתאם לנושא ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully