וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלאות", אבי נשר ויובל שרף כובשים את טורונטו

13.9.2013 / 0:37

הלהיט הישראלי זכה להצלחה גדולה בפסטיבל הגדול בצפון אמריקה, עם הקרנות מלאות, מחיאות כפיים, זכויות הפצה בחו"ל ועניין בינלאומי בכוכבת הג'ינג'ית

יח"צ - חד פעמי

לאחר שכבש את הקהל ואת המבקרים בישראל, "פלאות" של אבי נשר זכה להצלחה דומה גם בטורונטו, שם מתקיים כעת פסטיבל הקולנוע הגדול והחשוב בצפון אמריקה. המותחן הירושלמי של הבמאי הוותיק הוקרן בקנדה כמה פעמים, וכל ההקרנות היו מלאות עד אפס מקום ובסופן נשמעו תשואות רמות באולם.

לוואלה! תרבות נודע גם כי נוצרה התלהבות מיוחדת סביב יובל שרף, המופיעה בסרט כפאם-פאטל, וגורמים בתעשיית הקולנוע הבינלאומית הביעו עניין לשלב אותה בפרויקטים עתידיים שלהם.

בסקרין דיילי אף הגדילו עשות והשוו את נשר לוודי אלן והאחים כהן. זאת, בידיעה בה דיווחו על מכירת זכויות ההפצה הבינלאומיות של "פלאות" לחברת לייטנינג אינטרטיינמט. נציגה, ריצ'רד גרדיאן צוטט כאומר שזהו סרט "מקורי, מיוחד ומבדר שמספק מבט למורכבות של החברה הישראלית העכשווית. לקהל שיצפה בו מצפה עונג".

יש לציין כי עוד לפני "פלאות", גם "פעם הייתי" ו"הסודות" פרי עטו של נשר הוקרנו בהצלחה בטורונטו, מה שהופך אותו רשמית לאחד הקולנוענים המקומיים האהודים בעולם.

אהבתם את "פלאות"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully