וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההומופוביה ברוסיה: שר לא תופיע באולימפיאדת החורף

14.9.2013 / 19:33

הזמרת הוותיקה סירבה להצעה להשתתף באירועים בסוצ'י בפברואר הקרוב: "מיד אמרתי לא, הייתי רוצה לדעת למה כל שנאת הגאים הזאת פשוט התפוצצה שם עכשיו"

גם שר אומרת לא להומופוביה ברוסיה: הזמרת המצליחה סיפרה בראיון למגזין הקנדי "מקלין" כי סירבה להצעה להופיע באולימפיאדת החורף בעיר סוצ'י ברוסיה שתתקיים בחודש פברואר הקרוב, וזאת בשל יחס הממשלה המחמיר כלפי גאים. "חבר שלי שהוא אוליגרך גדול התקשר אליי ושאל אם אהיה מוכנה להופיע שם. מיד אמרתי לא", סיפרה הזמרת האייקונית, "הייתי רוצה לדעת למה כל שנאת הגאים הזאת פשוט התפוצצה שם עכשיו".

שר, הידועה בקשר החם שלה עם הקהילה הגאה, סיפרה גם כי "אנשים שנאו את סוני בונו ואותי בראשית דרכנו כי נראנו והתנהגנו אחרת. סוני תמיד הסתבך בקטטות - אנשים קראו לו מתרומם ואפילו שברו לו את האף פעם - רק כי התלבשנו שונה. אי אפשר לשכוח את זה".

כזכור, בתם המשותפת של הצמד המיתולוגי צ'סטיטי עברה ניתוח לשינוי מין וכיום היא גבר בשם צ'אז. בהקשר זה, היא סיפרה למגזין כמה היא שמחה שהזמנים השתנו: "זה הטאבו האחרון, הרי זה היה פעם בניגוד לחוק. תודה לאל שהגענו לשלב הזה".

החוק החדש ברוסיה, שאושר בהצבעה ללא מתנגדים, בין היתר גם על ידי נשיא המדינה ולדימיר פוטין, אוסר על מה שמוגדר כ"תעמולה הומוסקסואלית" כשהוא מיועד, לפי ההגדרה, להגן על בני נוער מפני תכנים "לא הולמים" ו"לא מוסריים". מאז כניסתו של החוק לתקוף, דווח לאחרונה על ריבוי מקרי האלימות מצד אזרחים וכוחות הביטחון כנגד אנשים המשתייכים לקהילה הגאה ברוסיה או כאלה ש"נחשדים" בהשתייכות לה.

לקריאה נוספת:
ברוסיה גילו את הסקס - אבל רק בין גבר לאישה
ההומופוביה ברוסיה: הרוח האולימפית בשיא צביעותה
דעה: שורשי השנאה של הרוסים לקהילה הגאה
הבלוק מצטרף למאבק בהומופוביה של ממשלת רוסיה
המגיש ההומו שפוטר: "פוטין נתן את ההוראה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully