וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הרוע משתלם, ובגדול

15.9.2013 / 10:48

תנו לג'יימס וואן תקציב זעום לעשות סרט אימה, והוא כבר יהפוך אותו לשבורי קופות - זה לפחות מה שהוא עשה בקיץ אחד עם "הרוע שבפנים 2" ו"לזמן את הרוע"

יש כוכב-על חדש בשמי הוליווד, במאי עם מגע זהב, שבתוך פחות מחודשיים זינק לראש רשימת ה"אנשים שאתה רוצה לעשות איתם סרט". ושמו הוא ג'יימס וואן. ביולי, וואן הוציא את "לזמן את הרוע", שפתח עם 42 מיליון דולר והפך במהירות לאחד מסרטי האימה המצליחים ביותר של האלף הנוכחי (הכנסות כוללות של 135 מיליון דולר בארה"ב בלבד). והנה, לפני שהספקתם להגיד "בו?!", הוא עשה זאת שוב. "הרוע שבפנים 2" ("Insidious Chapter 2" – המשך ל"הרוע שבפנים", סרטו של וואן משנת 2011) הגיע לקולנוע - והכניס 20 מיליון דולר ביממה הראשונה להפצתו בלבד, ועד סיום סוף השבוע מוערך שישיג כ-43 מיליון דולר, מעט יותר מ"לזמן את הרוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרוע שבפנים 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההישגים של שני הסרטים הם פנטסטיים, אבל "הרוע שבפנים 2" מרשים עוד יותר: הוא הגיע לקולנוע עם ציפיות נמוכות, באמצע ספטמבר, שנחשב לעונה הקולנועית החלשה של השנה. למעשה זו עשויה להיות הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לסרט במהלך ספטמבר (בהנחה שהוא אכן יצליח להשיג את 42 המיליונים של "מפלצת של מלון" מהשנה שעברה). בנוסף, ישנו העניין הכלכלי: התקציב המדווח של "הרוע שבפנים 2" הוא 5 מיליון דולר בלבד. בשנה אחת וואן יצר שני להיטים גדולים בתקציבים מינימליים. הוא היה צריך ברגעים אלה להדוף להקות של מפיקים שרק מתחננים לקחת אותו אליהם, אלמלא היה כבר עסוק בבימוי "מהיר ועצבני 7".

אל המקום השני נכנס "החבר'ה הרעים", סרטו החדש של לוק בסון, עם רוברט דה נירו, מישל פייפר וטומי לי ג'ונס – קומדחית פשע על משפחת מאפיונרים שעוברת לגור בפרבר צרפתי. הסרט פתח באופן פושר עם כ-15 מיליון דולר.

"רידיק" צנח אל המקום השלישי, עם כ-7.5 מיליון דולר, והכנסות כוללות של כ-31 מיליון – ויכול להיות מרוצה. אלה הכנסות סבירות עבור הסרט קטן התקציב. מתחיו נמצאים שני הלהיטים של אוגוסט – "אנחנו המילרים" הבלתי נלאה, ו"המשרת" שהצליח סוף סוף להגיע להכנסות כוללות של 100 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully