וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה אגרון: "לא רוצה להיות אסירה בגלל הפפראצי"

כוכבת "גלי" משתתפת בקומדיית הפעולה "החבר'ה הרעים" ומספרת על הגעגועים לקולגה קורי מונטית' שמת ממנת יתר, העבודה עם רוברט דה נירו וההצקות הבלתי פוסקות של צלמי הפפראצי

יח"צ - חד פעמי

למעלה מחודשיים חלפו מאז היוודע דבר מותו בטרם עת של כוכב "גלי" קורי מונטית'. בשבועות האחרונים, בעוד ההפקה מפזרת הודעות רשמיות על בקשה לפרטיות על הסט תוך טפטוף פרטים אודות היום שאחרי לטובת קידום העונה החמישית, כוכבי הסדרה לא יכולים להימנע משאלות אודות המקרה המצער בראיונות שלהם לפרויקטים אחרים. כך גם המקרה עם השחקנית הצעירה דיאנה אגרון, שמגלמת את קווין פאבריי בסדרה, מי שהיתה החברה הראשונה של פין האדסון, בן דמותו של מונטית', המקדמת בימים אלו את הופעתה בקומדית המאפיה החדשה "החבר'ה הרעים", העולה לאקרנים בסוף השבוע.

אגרון עדיין מלוהקת בהוליווד תחת טייפקאסט של נערה מתבגרת, כך גם בסרט בו היא מגלמת את בתם של רוברט דה נירו ומישל פייפר במשפחה בדרום צרפת, הנמלטת מראשי ארגוני הפשע המאורגן מניו יורק, במסגרת תכנית להגנת עדים מטעם ה-FBI. עוד לפני השאלה המתבקשת אודות חווית המשחק לצד שחקנים מבוססים ונערצים, אי אפשר שלא להתעניין במה שעבר עליה מאז מותו של מונטית' ולשמוע כיצד מתמודדת עם הנסיבות במשפחה הטלוויזיונית הנוספת שלה, רגע לפני שהיא חוזרת לעונתה החמישית בשבוע הבא.

"זה עדיין לא מרגיש אמיתי אבל מה שבטוח מדובר בריצת מרתון, לא ספרינט וככה אני מתייחסת לכל דבר בחיי", היא אומרת בפנים חתומות בראיון המתקיים איתה במלון המנדרין אוריינטל במנהטן, "קווין ו'גלי' הם חלק גדול מחיי וללא ספק אחד הדברים המשמעותיים שקרו לי אבל באותה נשימה, אני עובדת על דברים חדשים כמו הסרט הזה ואני רק יכולה לומר שאני אסירת תודה שגדלתי יחד עם קורי בתעשייה הזאת. אני ברת מזל שזכיתי להכיר אותו ושיכולתי לכנות אותו חבר ואח. הוא היה האדם הכי נדיב וטוב לב בעולם וזה מה שהכי חשוב לי שאנשים ידעו".

דיאנה אגרון וקורי מונטית'. Kevin Winter, GettyImages
דיאנה אגרון וקורי מונטית'/GettyImages, Kevin Winter

"מעולם לא נתקלתי בהתארגנות כה מעוררת השתאות של קבוצה של אנשים שעוזרים זה לזה ודואגים שכולם בסדר. זאת עדות מנצחת שאנחנו אכן הפכנו למשפחה קרובה. אני לא הייתי על סט הצילומים ואני רק שומעת מרחוק כיצד הם מתמודדים, כך שאין לי משהו מיוחד להוסיף. אבל ניסינו ככל שביכולתנו לנתק עצמנו מכל הידיעות והתגובות ברחבי העולם ורק להיות שם אחד למען השני".

- האם זה המחיש עבורך יותר מתמיד את הצורך בפרטיות?

"נאלצתי לוותר על החירות שלי בשנים האחרונות, אפילו שקיבלתי חזרה מעט מן הפרטיות שלי בשנה החולפת כי לא עבדתי הרבה וטיילתי בעולם, במקומות בהם לא מציקים כל כך. אבל בלוס אנג'לס אני חשה תמיד כמה זה חסרון בולט בסטטוס הנלווה לעבודה שלי. אנשים חושבים שכולנו צמאים לתשומת הלב הזו, אבל באמת שאני בסך הכל רוצה לבלות עם חבריי מבלי שידחפו לי עדשת מצלמה לפרצוף או יבחנו אותי בזכוכית מגדלת. וזה אירוני כי החיים שלי ממש לא ססגוניים. זה האספקט השלילי היחידי בעבודה בה בחרתי. האלמנטים האחרים הם כל כך מתגמלים, בעיקר עבודת הצדקה שאני זוכה לעסוק בה. כך שאם זה הצד הבעייתי של העבודה, אני מוכנה לספוג את זה. היו פעמים שפשוט החלטתי שאני נשארת בבית רק כי לא בא לי שייטפלו אליי, אבל מהצד השני אני לא רוצה להפוך לאסירה בגלל שהפפראצי אורב לי. אני לא משתפת פעולה וגם לא מסתתרת".

- בטריילר לסרט ראינו שאת יכולה להיות אלימה, אולי תאמצי את הכישורים הללו אל מול הפפראצי?

"אולי (צוחקת). אימוני הפעלולים היו כיף גדול ובסופו של דבר התפלאתי לגלות כמה זה כל כך טכני לצלם מבחינת זוויות מצלמה ואיך זה נראה בסופו של דבר, אני עובדת למחייתי במקצוע מדהים. בצעירותי הייתי רקדנית וזה היה דומה לרוטינה של ריקוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיאנה אגרון ב"החבר'ה הרעים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגרון בת ה-27 נולדה לאב יהודי, מנהל ברשת מלונות "הייאט". אמה התגיירה לטובת הנישואין. היא גדלה בסן פרנסיסקו, למדה במסגרת של בית ספר לעברית ואפילו קיימה בת מצווה, בתקופה בה החלה לגלות עניין בבמה. היא הופיעה בסדרות טלוויזיה כמו "CSI ניו יורק", "ורוניקה מארס" ו"גיבורים" לפני הפריצה הגדולה ב-2009 עם "גלי", משם היא גם הכירה את חברתה הקרובה ליאה מישל, עמה חלקה דירה בלוס אנג'לס למשך תקופה מסוימת. על המסך הגדול היא הספיקה להופיע מאז ב"בורלסק" וב"אני מספר ארבע".

את התפקיד בסרט החדש "החבר'ה הרעים" של בל, נערה יפה וענוגה אך לא כזו שתרצו להתעסק איתה, היא קיבלה במתנה מידיו של הבמאי לוק בסון. "נפגשתי עם לוק בפריז, הוא הגיע על אופנוע וזה הרגיש כמו חלום צרפתי", היא מספרת. "הוא הציע לי את התפקיד ולא הבנתי איך הוא מוכן לקחת אותי בלי אודישן, והוא ענה שהוא יודע שאני אתאים ושבכל מקרה הוא במאי טוב. מאז בעצם הליך האודישנים היה הפוך, כי נבחנתי עם טקסט ולאחר מכן הייתה לי פגישה עם דה נירו בניו יורק. זאת הייתה סיטואציה לא פשוטה מכל הבחינות, כי חששתי שלא אמצא חן בעיניו. לקח חודש וחצי עד שקיבלתי תשובה. כמהתי לשמוע כן, אבל הכנתי את עצמי גם לשמוע לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישר אותה. רוברט דה נירו ודיאנה אגרון ב"החבר'ה הרעים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

- איך היה לעבוד עם דה נירו ופייפר?

"אני עובדת במחיצת שחקנים ותיקים שכה ראויים לכבוד לו הם זוכים ומה שנהדר לראות זה כמה הם עדיין ממשיכים ליהנות מהעבודה. אני אישית מעריצה אותם מאז ומתמיד והרגשתי שלקחתי חלק בסוג של נבחרת חלומות. זה לא שהם העניקו לי טיפים על הסט, אבל פשוט לצפות מהם מהצד זו חוויה מדהימה. אני אוהבת לשחק ואני שמחה כאשר גם השחקנים שלצדי נהנים מכל רגע".

- את ממשיכה לקבל באהבה את טייפקאסט הנערה?

"כל עבודה נתפרת למידותיך, אם קיבלת את התפקיד זה היה אמור להיות. אתה תמיד שואף לשלמות וכשראיתי לראשונה את הפוסטר לסרט מעל הכל הרגשתי שזוהי משפחה".

- כבוד להוסיף לרזומה "הבת דה נירו"?

"לחלוטין, הוא חיבק אותי ונשק לי על הלחי. מה עוד אפשר לבקש?".

מצפים לראות את דיאנה אגרון בסרט "החבר'ה הרעים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully