וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר רדא, רוני דלומי, הדג נחש ועוד יתמודדו על פרס של MTV

17.9.2013 / 14:46

שתי המוזיקאיות, להקת ההיפ הופ, וגם והאולטראס, עידו בי וצוקי, הם הישראלים שיתמודדו השנה על האפשרות לייצג את ישראל בטקס האירופאי של MTV

אסתר רדא, רוני דלומי, עידו בי וצוקי, הדג נחש והאולטראס הם האמנים הישראלים שיתמודדו השנה על התואר "האמן הישראלי הטוב ביותר" באתר הישראלי של MTV, כאשר הזוכה יהיה זה שייצג את ישראל בקטגוריית הפרס הבינלאומי "Best Global Act 2013" בטקס פרסי המוזיקה האירופאי של הרשת – EMA, שיתקיים באמסטרדם. הגולשים יכול להצביע לאמנים ולקליפים המייצגים אותם בתחרות הישראלית באתר של MTV ישראל החל מהיום (שלישי) ועד ה- 24 באוקטובר בחצות.

הטקס, בהנחיית וויל פארל בדמותו של המגיש רון בורגנדי, יועבר בשידור חי בערוץ MTV ישראל ב- 10 בנובמבר, במהלכו יתמודד אחד מחמשת האמנים לעיל מול אמנים אחרים מכל רחבי אירופה.

אסתר רדא חיממה בקיץ האחרון את הופעתה של אלישיה הקיז והקליפ שלה לסינגל "Life Happens", איתו היא מתמודדת בתחרות בוים על ידי גל מוג'ה. הדג נחש יתמודדו עם הקליפ לשיר הנושא מתוך אלבומם האחרון "זמן להתעורר", שבוים על ידי הבמאי נועם ורדי. צמד המפיקים עידו בי וצוקי מגיעים לתחרות בזכות הקליפ "דבר איתי חופשי" שביים אדם רובין, והרכב האולסטארס (אלי פרץ, דן ברטוב וסדריק בן שבת) מגיעים לתחרות עם הקליפ לשיר "בלילות לבד" בבימוי יוני סגל. את רשימת המועמדים סוגרת כאמור רוני דלומי שפרצה ב"כוכב נולד", עם הקליפ לסינגל "סתם שני אנשים" מתוך אלבומה האחרון "תחזיקו", אותו ביים אלעד וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully