וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי.ג'יי. פאריה (Pariah) בדרך לישראל

22.9.2013 / 15:42

המפיק הצעיר, מיוצרי הביטים המרתקים הפועלים בעולם, יגיע לתקלט במסיבה שתתקיים ב-4 באוקטובר במועדון הרסק בתל אביב, במסגרת הליין "סימביוזיס"

המפיק פאריה (Pariah) בדרך לישראל: המוזיקאי הצעיר יגיע לתקלט במסיבה שתתקיים ב-4 באוקטובר במועדון הרסק בתל אביב, במסגרת הליין "סימביוזיס". הריליסים של פאריה, או בשמו האמיתי ארתור קייזר, יצאו דרך לייבל האיכות R&S ומיצבו אותו בתור אחד המפיקים המעניינים שהגיחו בשנים האחרונות מהממלכה המאוחדת, למרות גילו הצעיר. בנוסף לקריירה שלו כדי.ג'יי. ומפיק, קייזר מטפח גם שותפות מוזיקלית עם מפיק אחר שגם הוא בין יוצרי הביטים הצעירים והמוצלחים הפועלים כיום – Blawan. יחד הם פועלים תחת השם Karenn ומוציאים לאור קטעי טכנו קשים ומורכבים יותר מהמוזיקה שהשניים יוצרים בנפרד.

חובבי הדאבסטפ התאהבו בפאריה בזכות קטעים כמו "Detroit Falls" ו- "Orpheus", והרמיקס הנפלא שלו לFinnegan"" של לוסי משך גם את תשומת ליבם של שועלי מועדונים וותיקים והפך ללהיט שמשתלב היטב בסט אינטימי כמו גם בפסטיבל ענק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הבאתו של קייזר ארצה אמונים אנשי הליין "סימביוזיס" (בן יו.אף.או, אוקטובר, ג'ון אוסבורן). תמיכה מקומית יספקו ג'וי ובירי. הכניסה לאירוע עד השעה חצות וחצי בחינם, החל מהשעה חצות וחצי 40 שקלים. לפרטים נוספים - כאן.

אוהבים את פאריה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • Pariah

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully