וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'ייק ג'ילנהול ו"אסירים" בראש

22.9.2013 / 16:17

סרט המשטרה שזוכה לביקורות לא רעות העפיל אל פסגת הטבלה על חשבון "הרוע שבפנים: פרק 2", שהכנסותיו צנחו בחדות. וגם: "הקוסם מארץ עוץ" בקאמבק מפתיע

יש דברים שחוזרים על עצמם בדיוק מדהים, שנה אחרי שנה. ב-21 בספטמבר יצא מותחן משטרתי עם ג'ייק ג'ילנהול שקיבל ביקורות טובות להפתיע, והיו שאפילו חזו לו עתיד באוסקרים, אבל עד שהתחילה עונת האוסקר באמת כולם שכחו ממנו. זה היה ב-2012 והסרט היה "סוף המשמרת". אותו הדבר בדיוק נמרץ – עד רמת התאריך – קרה גם השנה, עם "אסירים". מלבד ג'ייק ג'ילנהול מככב בסרט גם יו ג'קמן, וגם הסרט הזה – שנראה על פי הטריילרים כסתם שגרתון משטרתי – הפתיע כשקיבל ביקורות נלהבות למדי. יש אפילו שמדברים עליו בהקשר של אוסקר (אבל הם צפויים לשכוח את זה בקרוב). הכוכבים והאיכות הספיקו להביא את "אסירים" למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית: הוא צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות סולידיות לעונה של כ-21 מיליון דולר.

"הרוע שבפנים: פרק 2" - סרט האימה של ג'יימס וואן שכבש את המקום הראשון באופן משכנע מאוד בשבוע שעבר, עם 40 מיליון דולר – ירד למקום השני כשהכנסותיו צנחו בחדות, עניין אופייני עבור סרטי אימה. הוא הוסיף לקופתו בסוף השבוע עוד כ-14 מיליון דולר. הנפילה הזאת מבדילה בינו לבין סרט האימה הקודם של וואן – "לזמן את הרוע" – שהפתיחה שלו הייתה דומה מאוד, אבל הירידה לאחר מכן – איטית הרבה יותר. לכן "לזמן את הרוע" הוא אחד מסרטי האימה המצליחים ביותר של העשור, בעוד "הרוע שבפנים 2" יסתפק בהכנסות כוללות נמוכות הרבה יותר. לא שזה משנה – עם תקציב זעום של 5 מיליון דולר והכנסות של מעל 55 מיליון, "הרוע שבפנים 2" הוא הצלחה מסחררת בכל מקרה.

סרט נוסף שיצא השבוע, בארצות הברית וגם אצלנו, הוא סרט הריקודים "הקרב על הרחבה" – אבל אם לא שמתם לב, אתם לא לבד: הסרט הכניס כ-4 מיליון דולר וצפוי להיעלם מהמפה ומהזיכרון מיד. סרט נוסף שהופץ השבוע, ושהכניס מעט פחות, ראוי הרבה יותר לציון – ולו בשל העובדה שמדובר בסרט בן 74 שנים. "הקוסם מארץ עוץ", האמא והאבא של הקלאסיקות, הגיע בהפצה מחודשת ומצומצמת בתלת-מימד לבתי הקולנוע – ומתברר שיש עוד אנשים ששמחים ללכת בדרך הלבנים הצהובות שוב: ההפצה המחודשת הנוסטלגית נכנסה אל עשרת הגדולים, עם הכנסות של כ-2.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully