וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בבריטניה: סקס בשידור. הסיבה - יותר מדי פורנו

23.9.2013 / 16:31

תכנית חדשה בשם "סקס בוקס" תציג זוגות שיקיימו יחסי מין בתוך קופסה אטומה המוצבת באולפן, ולאחר מכן יקיימו דיון עם מומחים וסקסולוגים, זאת במטרה לתת קונטרה לפורנו

רגע אחרי שחשבנו שכבר אין עוד מקום לפורמטים מוזרים, ערוץ 4 הבריטי מזכיר שלא חשבנו רחוק מספיק: תכנית ספיישל חדשה באורך שעה בשם "סקס בוקס" שתעלה בערוץ ב-7 באוקטובר, תציג דיונים על סקס ומיניות מזווית קצת שונה – שלושה זוגות - שני זוגות סטרייטים וזוג גאה אחד - ייכנסו לקופסה אטומה הנמצאת באולפן, בו נוכח גם קהל, יקיימו יחסי מין, ומיד לאחר מכן ישתתפו בדיון עם מומחים, ביניהם פסיכותרפיסט, יועצת זוגיות וכותב טורים על סקס.

מטרת התכנית, לפי הערוץ, היא לבחון את השפעת הפורנוגרפיה על חייהם של אנשים "רגילים" בבריטניה, להגדרתם. העיתונאית ואשת הטלוויזיה מריאלה פרוסטרופ, שתגיש את התכנית, אמרה ש"לסקס שאנו רואים על המסך במגזינים וברשת, יש מעט מאוד קשר לחוויות מיניות של אנשים אמיתיים".

בחודשים הקרובים יעלה הערוץ תכניות נוספות שיעסקו במיניות, זאת כחלק ממה שהוגדר כעונת Campaign For Real Sex. תכניות נוספות, למשל, יעסקו בכיצד דימויים מיניים משפיעים על בני נוער. תכנית אחרת תפגיש חובבי פורנו לדייט עם שחקניות מהז'אנר, במטרה להבין את המציאות של חייהן.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 4
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully