וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט נגד ג'ימי קימל: "שרה סילברמן מצחיקה ממך פי אלף"

27.9.2013 / 16:23

בדיחה של המגיש על חשבון ראיון הזוי של המוזיקאי הפופולרי הובילה למתקפה שלמה בטוויטר - ותשובות משעשעות לא פחות. "קימל מנסה לחבל בפיסת המדיה הכנה זה שנים"

קנייה ווסט עצבני: הוא אולי אחד הראפרים הכי מצליחים בעולם אבל כמו תמיד, יש לו דרכים קצת משונות להוכיח את זה. ווסט זועם על הקומיקאי ג'ימי קימל, שצחק בתכנית הלילה שלו ששודרה ב-24 בספטמבר על הראיון של הראפר עם איש הרדיו הוותיק זיין לואו, שראיין אותו עבור BBC1, מספר ימים קודם לכן. לאחר חילופי דברים (בעיקר של ווסט) בטוויטר ותגובה שנייה של קימל בתכנית שלו, נראה כי דרישתו האחרונה של ווסט היא כי קימל יתנצל בפניו כולל ההבטחה כי אם הוא אכן יתנצל, הוא ירגיש כמו בנאדם הרבה יותר טוב.

ראשית הסכסוך המשעשע במהלך ראיון באולפן, בו נראים ווסט ולואו יושבים על רקע המכשירים ושלל הכפתורים. או אז נכנס ווסט לעוד סחרחרה עצמית והחל מפאר את שמו ואת עקרונותיו (באופן שמזכיר את הפעם ההיא שטיילור סוויפט מכירה ממש מקרוב), במיוחד אלו האופנתיים, כולל דיבור נרחב על טיבם של מכנסי ספורט מעור ועל למה הוא כל כך מיוחד בהיותו לובש כאלה. קימל מיהר לעוט על המציאה ולעג לכך שווסט כינה את עצמו "כוכב הרוק הכי גדול על הפלנטה" והוסיף כי מכנסי התעמלות מעור נראה לו עניין פשוט לא פרקטי. הוא ערך את החלק האמור מהראיון של ווסט והמחיז אותו בשנית, הפעם עם ילדים הלוגמים מילקשייק, וכך הקרין אותו בתכנית האירוח שלו.

לווסט דמיון מאוד פורה, אך עם זאת הוא עדיין אכן אחד האמנים המשגשגים והמעניינים שפועלים כיום בתעשיית המוזיקה ועושרו העצום לא הפך אותו לגולם של היפ הופ, אלא ממשיך לדחוף אותו הלאה ליצירת מוזיקה חדשה. עם זאת כאמור, את דבריו של הראפר (שלאחרונה נולדה לו בתו הבכורה מזוגתו קים קרדשיאן) מאוד קל להוציא מהקשרם - וזה מה שהופך אותו לטרף מאוד מאוד קל עבור בדרני אמריקה. אין פלא שקימל קפץ על המציאה, אך עוד יותר לא מפליא שווסט בחר לנצל את בימת הטוויטר בכדי לענות לו בשורה של ציוצים שנכתבו בסטייל שווסט אוהב יותר מכל - עם מקש הקאפס לוק לחוץ.

בין היתר, כתב ווסט "ג'ימי קימל מנסה לחבל בפיסת המדיה הכנה ביותר מזה שנים" (בהתייחסו לראיון שהוא עצמו נתן ללואו), "ג'ימי קימל, אני לא לוקח את זה כבדיחה, אחריך לא רודפים חלאות אדם שקופצים מעל גדרות ומנסים לצלם את הבת שלך", ג'ימי קימל, נסה לשים את עצמך בנעליים שלי... אה כן, אתה לא יכול לעשות את זה, כי אז זה אומר שהיה לך יותר מידי איבר מין נשי בחייך". ווסט המשיך לצייץ ולא שכח לחתום בירידה בעלת נימה אישית - "שרה סילברמן מצחיקה ממך פי אלף וכל העולם יודע את זה!!!". ווסט אגב גם בחר להוסיף תמונה יצירתית:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבר בעד עצמו. התמונה והכיתוב שהפיץ ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קימל עצמו הגיב במספר ציוצים מועט ומבודח יותר, הראשון שבהם היה "נראה כי קנייה ווסט מעט עצבני עלי", ומייד לאחר מכן ביקש מהכוכב שאם זו לא טרחה רבה מידי עבורו, הוא יישמח שאת הציוצים הזועמים הבאים הוא יצייץ עם איזכור לשם הטוויטר שלו, כך שהציוצים יובילו לשם המשתמש שלו. בתכניתו האחרונה, ששודרה אמש בארה"ב, שוב הגיב קימל לדברים וסיפר כי "קנייה ווסט התקשר אלי לפני כשעה למשרד, ואמר שיש לי שתי ברירות: או להתנצל, או שאם אתנצל אז ארגיש יותר טוב", סיפר קימל לקול צחוק הקהל. בהמשך הגיב קימל לכל ציוץ וציוץ של ווסט, כולל על התמונה הפוגענית שעשה לו הראפר, עליה הגיב "אני חושב שזה די מעליב כלפי שרה". קימל הבטיח כי צוות התכנית ימשיך לעקוב במידה ויהיו ריקושטים נוספים מכיוונו של ווסט, וכיוון שמדובר בפרשה מאוד מצחיקה, ניתן לקוות כי ווסט לא יירגע וקימל ימשיך לעלות על עצביו העדינים. מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully