וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייר דיינס על "הומלנד": "אני פצצה מתקתקת"

לרגל העונה השלישית של "הומלנד", השחקנית זוכת האמי מספרת על הקושי לשחק דמות בעלת הפרעה דו-קוטבית, ודמיאן לואיס, שמגלם את ברודי, מגולל את הפיכתו לטרוריסט המבוקש בתבל

יח"צ - חד פעמי

במה שבקלות הפך לייצוג הישראלי המכובד ביותר בטלוויזיה האמריקאית, סדרת הדרמה של רשת הכבלים שואוטיים - "הומלנד" - שבה לעונה שלישית, אחרי שבשנה שעברה סיפקה תהפוכות בעלילה שלא בהכרח זכו לאהדת המבקרים. לאחר זכייה שנייה בגלובוס הזהב בינואר האחרון, הסדרה לא הצליחה לשחזר את ההצלחה הסוחפת שלה מפרסי האמי ב-2012, ונאלצה להסתפק בטקס מהשבוע שעבר בפרס התסריט ובפסלון נוסף לכוכבת קלייר דיינס, שכן הצליחה לשמור על המומנטום ובקטגוריה שלה היתה פייבוריטית מבוהקת.

העונה החדשה של "הומלנד", שמשודרת במקביל גם בארץ בערוץ yes Oh, נפתחת אחרי עונה בה נחשפה זהותו האמיתית של סמל ברודי (דמיאן לואיס), כמו גם הקשר הרומנטי שלו עם קרי מתיסון (דיינס), לצד חיסול אבו נזיר ופיגוע ראווה בפרק סיום העונה, שהביא את קרי לסייע לברודי לברוח מהמדינה. לרגל קידום העונה החדשה הגיעו לפני מספר שבועות צוות השחקנים לאירוע עיתונאי במלון הילטון שבבברלי הילס, שם שיתפו בהשלכות של האסון על הדמויות שלהם. "בתחילת העונה השלישית קרי נמצאת במצב די עגום משום שהנסיבות הביאו אותה לקבל החלטה להפסיק ליטול את הכדורים", דיינס פותחת ואומרת. "אבל היא מאמינה במה שהיא עושה ועבורי העבודה על סט הצילומים היא כל כך מטורפת, כך שעד שאני מגיעה הביתה החיים שלי ושל בעלי (יו דנסי, המככב כיום בסדרת המתח "חניבעל"; ד.כ) מאוד משעממים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטיפול. קלייר דיינס ב"הומלנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

- את מעדיפה לשחק את קרי שאינה על כדורים?

"כדי להיכנס למוד של ההפרעה הדו-קוטבית צפיתי בסרטונים ביוטיוב של אנשים שסובלים מההפרעה ולקראת העונה החדשה, כשקרי שוב ללא כדורים, עשיתי קורס ריענון בקריאת ספרים רפואיים. קרי תמיד יושבת על פצצה מתקתקת משל עצמה וזו דילמה בלתי אפשרית, כי כמה שהיא נוראית עם כדורים, היא הרבה יותר איומה כשהיא לא נוטלת אותם. בין שני המצבים הללו יש נקודת אמצע נעימה אליה היא תמיד שואפת להגיע, מצב בו היא מסוגלת לפעול בצורה יוצאת מן הכלל וזאת חוויה צפייה לראות אותה מנסה למצוא את אותו איזון עדין".

- וגם היחסים שלה עם סול (מנדי פטינקין) בכי רע.

"קרי נמצאת בסוג של בידוד משאר הדמויות הוותיקות בחלק נכבד מהעונה ואותי זה מעציב כי אני לא מספיק מבלה זמן מסך עם החברים שלי. היא ללא ספק חשה נבגדת, אבל רגשות האשם והאחריות משותפות לה ולסול בעקבות אירועי פרק הסיום של העונה השנייה. על אף הנתק, יש ביניהם חיבור רגשי בשל הטראומה המשותפת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משבר אמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

- יש חשש שהטייפקאסט של קרי ידבק בך כשחקנית?

"אנחנו, השחקנים, בסופו של דבר פרילנסרים, ואפילו אעיז ואכנה אותנו אמנים. ויש סיכון במקצוע שלנו, בשונה ממוזיקאים או ציירים לצורך העניין. יש ששואלים אותי אם 'הומלנד' לא כולאת אותי מלקחת תפקידים אחרים ובעיני זה לא המקרה, אם כבר זה ערובת ביטוח נהדרת. אני יודעת שמידי שנה אני אעבוד על עונה של סדרה שמאוד מתגמלת אותי".

- ואפילו זכית לחיקוי ב"סאטרדיי נייט לייב".

"אן האת'אוויי שגילמה אותי היא ידידה שלי וערב לפני השידור היא שלחה לי זר פרחים לטורונטו, שם שהיתי עם בעלי שהצטלם לסדרה שלו, ושלחה לי הודעת טקסט "אני מנחה את SNL ואשמח אם נמשיך להיות חברות אחרי". בגלל שהייתי בקנדה לא היה לי איך לצפות, גם לא באינטרנט, ובינתיים הזמן חלף ועכשיו אני כבר לא יודעת אם אני רוצה לצפות בזה. אני רואה זאת כמחמאה שרואים בנו חומר רלוונטי לעשות ממנומערכון. אנחנו קו?לים!"

מי שעוד אסיר תודה לחוויה שלו עם "הומלנד" הוא השחקן הבריטי דמיאן לואיס, שלפני שנה זכה באמי לשחקן ראשי בדרמה וגם בפרס המקביל בטקס גלובוס הזהב האחרון, כאשר מדובר ללא ספק בפריצה המשמעותית ביותר בקריירה שלו.

לואיס בן ה-42 מגלם את סמל ברודי, שלאחר שקרי ויתר ראשי ה-CIA מגלים את קשריו האמיתיים לטרוריסט העל אבו נזיר, שהחזיק אותו בשבי, כעת הוא על תקן נמלט בעקבות הפיגוע בפרק סיום העונה הקודמת, ואף לא מופיע בתחילת העונה.
"ברודי במנוסה ולכן הוא לא מופיע בשני הפרקים הראשונים", מסביר לואיס, "הוא נעלם אל תוך סבך של תעלות בפעולת ההברחה שקרי יזמה וכעת הוא למעשה האדם המבוקש ביותר עליי אדמות. אין לו ברירה אחרת מאשר להוריד פרופיל, אבל כשכן נראה אותו השאלה היא באיזה מצב הוא נמצא - האם הוא מוקף יפהפיות רוסיות ביאכטה על חופי הריביירה הצרפתית, שזה היה רעיון צנוע שהצעתי לתסריטאים, או שהוא מתחבא או אולי בכלל הלך לאיבוד. אני כן יכול להבטיח שזה יהיה מעניין לראות אותו לראשונה העונה".

- הרבה דגש מושם גם על דיינה ברודי, בתו.

"מורגן, המגלמת אותה, היא שחקנית צעירה עם אינסטינקטים חדים, מלאת ספונטניות ותמיד מפתיעה אותי בנוכחות שלה על הסט. חלפו שלוש שנים בערך מאז התחלנו לצלם וכל מוטיב ההתבגרות הוא גם הבסיס לעלילה שתלווה אותה בעונה החדשה. אבל הסצנות המשותפות של ברודי עם דיינה מהותיות כיוון שהיא היחידה עם מספיק סקרנות ודימיון כדי לנסות ולהבין מה באמת עבר על אביה בשבי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמלטים. דמיאן לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

- האם לברודי יש תשע נשמות שמסייעות לו לשרוד?

"היוצרים מנסים לחסל אותי החל מסוף הפרק הראשון בסדרה. לעת עתה משאירים אותי בחיים, אבל לא ברור לעוד כמה זמן ואני גם לא אופתע אם זה יקרה. הסדרה חזקה בגלל המהלכים הנועזים שהיא לוקחת ובטוח שעוד נכונות הפתעות שכאלה. הקהל היום מתוחכם וצריך לנסות ולהערים עליו כדי להשאיר אותו מרותק למסך".

נוסף לדיינס, לואיס, מנדי פטינקין ושחקנית המשנה מורנה בקארין (ג'סיקה ברודי) שהיו מועמדים לאמי, גם התוספת לצוות השחקנים בעונה השנייה, השחקן רופרט פרנד היה מועמד לאמי על תפקידו. פרנד הצטרף בעונה שעברה בתפקיד הסוכן חם המזג פיטר קווין, שבעצמו לא חושף את כל הקלפים בעבודתו ב-CIA, והחיבור בינו לבין קרי היה מקור ללא מעט חיכוכים. "הם רוחשים אחד לשניה כבוד בתור שני אנשים שלוקחים סיכון אישי בכל הקשור לעבודתם", הוא אומר, "שניהם חיים על הקצה עם נטייה למתוח את הגבולות כדי לבצע את עבודתם נאמנה, אפילו כשכמעט בוודאות הם מסכנים את חייהם. בעונה השלישית זה אלמנטשנחקר יותר לעומק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רופרט פרנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

- התרגשת לקבל מועמדות בקטגורית שחקן אורח?

"אם להיות כנה לא ידעתי בכלל מתי מכריזים את המועמדויות, ומוקדם בבוקר הסוכן שלי צלצל אליי ואמר שכולנו מועמדים לאמי, כלומר בקטגוריית הסדרה. מיד לאחר מכן הוא צלצל שוב, התנצל והסביר שאני עצמי מועמד. לא ציפיתי לזה ובטח שלא בקטגוריית שחקן אורח, לא ידעתי שזה התקן שלי. אני מקווה שלפחות אני אורח רצוי".

העונה החדשה של "הומלנד" משודרת בימי שני בערוץ yes Oh ב-22:50 וב-yes VOD, ובנוסף גם ב-05:00 בבוקר במקביל לארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully