וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האמריקאים עפים על פלאפל

29.9.2013 / 13:08

"גשם של פלאפל 2" כובש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, כשאחריו סרט על מירוצי מכוניות, ג'וזף גורדון לוויט שמתמכר לפורנו לצד סקרלט ג'והנסון ואפילו מטאליקה

יח"צ - חד פעמי

סוף שבוע שגרתי עבר על בתי הקולנוע בארצות הברית, בו כל הסרטים החדשים תפקדו פחות או יותר כצפוי. אל המקום הראשון נכנס סרט האנימציה "גשם של פלאפל 2", שצפוי לסיים את הסופ"ש עם הכנסות של כ-35 מיליון דולר - מעט יותר מהפתיחה של 30 מיליון דולר שלה זכה הסרט הראשון. "גשם של פלאפל" המקורי, שיצא לפני ארבע שנים, יצא בלי אולפן אנימציה ידוע מאחוריו ועם מעט הייפ, אבל היה מאוד מצחיק וקצבי וכך הפך ללהיט מפתיע למדי. סרט ההמשך נותן עוד מאותו הדבר - הפעם משחקי המילים בנוגע למזון עברו מתחום מזג האוויר לתחום בעלי החיים - והסרט עמד בציפיות. לארץ תגיע המנה השניה של הסרט רק לקראת חנוכה.

"Rush", סרט המירוצים בעל השם הבלתי-מתורגם, יצא בשבוע שעבר בהפצה מוגבלת, והשבוע הגיע להפצה רחבה. למרות ביקורות טובות ברובן שקיבל הסרט, הבמאי רון הווארד והשחקן דניאל ברוהל, הסרט הכניס כ-11 מיליון דולר בלבד. כדאי לזכור שמירוצי פורמולה 1, שבהם עוסק הסרט, אינם מאוד מוכרים בארצות הברית – האמריקאים אמנם אוהבים מכוניות מהירות, אבל מעדיפים את מירוצי אינדיאנפוליס (שנראו לאחרונה ב"טורבו"). למכור באמריקה סרט על פורמולה 1 זה קצת כמו למכור סרט על כדורגל. ייתכן שבאירופה, שבה הספורט הזה מוכר ואהוד יותר, הסרט יזכה להצלחה גדולה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורום וורום! "Rush"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דון ג'ון", סרטו הראשון של ג'וזף גורדון לויט כבמאי – שגם מככב בו, לצד סקרלט ג'והנסן– השיג גם הוא ביקורות טובות, והכנסות של כ-9 מיליון דולר. הפרסומות מציגות את הסרט כקומדיה רומנטית מושלמת לדייטים, ומסתירים את הנושא האמיתי והפחות רומנטי של הסרט – התמכרות לפורנו.

אורחים מפתיעים בתחתית הרשימה: מטאליקה. סרט הופעה שלהם המוקרן באולמי איימקס בלבד, "Metallica: Through the Never", הצליח להשיג יותר מ-2 מיליון דולר בסוף השבוע – ובתקופה חלשה זו, זה הספיק כדי להשתחל לתחתית העשיריה המובילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully