וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תימנעו מספוילרים ל"שובר שורות" ובכלל

29.9.2013 / 16:20

מפחדים שהחברים בפייסבוק ובטוויטר יהרסו לכם את הסוף של הסדרה? וואלה! תרבות מגישה מדריך קצרצר שיעזור לכם להגיע לרגע הצפייה מבלי שתיחשפו לשום פרט בעלילה

"שובר שורות", הדרמה המעולה של וינס גיליגן, בכיכובם של זוכי האמי בריאן קרנסטון ואהרון פול, תגיע לסיומה הלילה (בין ראשון לשני) ברשת AMC האמריקאית. הפרק הסוגר של העונה החמישית ושל הסדרה כולה ישודר בישראל בערוץ yes Oh רק במוצאי שבת, אבל ההורדות הפיראטיות ואתרי הצפייה הישירה יגרמו לספוילרים לעוף כמו קליעים כבר משעות הבוקר – בין אם בטוויטר, בפייסבוק ובאתרי התרבות והבידור. בנוגע לאתרים – אין ברירה, תצטרכו לגלוש בקפידה (מבטיחים לא להרוס לכם); בעוד שברשתות החברתיות תקוו שהחברים שלכם שומרים על אתיקת ספוילרים. במידה ואתם לא סומכים על מי שהתחברתם איתו אונליין, או עוקבים אחרי אתרי בידור ו/או כוכבי הסדרה, המדריך הקצר הבא יעזור לכם להימנע מספוילרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המספיילרים ימצאו עצמם באמבטיית חומצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשית, אתם חייבים להשתמש בדפדפן כרום (Chrome), אחרת לא תוכלו להתקין את התוסף Silencer (הורדה דרך הלינק). לאחר ההתקנה הפשוטה, אייקון של התוסף החדש יופיע בשורת הכתובת – לחצו עליו – בפניכם יופיעו מספר סדרות פופולריות, לחצו על Mute לצד "Breaking Bad". מעתה ועד שתקליקו על Unmute, כל אזכור באנגלית בפייסבוק ובטוויטר (דרך הדפדפן בלבד - לא באפליקציות חיצוניות, טאבלטים או סמאטרפונים) ייעלם, כולל ציוצים וסטטוסים של כוכבי הסדרה.

עבודת הנמלים מתחילה כשמגיעים לעברית – כאן תצטרכו להזין ידנית מילות מפתח שרלוונטיות עבור הסדרה, כל אחת בנפרד. שימו לב שהתוסף יוכל לשמש אתכם בעתיד גם כדי להימנע מספוילרים לסדרות אחרות, סרטים ומשחקי ספורט. במקרה של "שובר שורות", הכנו רשימה בסיסית של מילות מפתח הנוגעות לסדרה, אותה ניתן למצוא בתחתית הכתבה.

ההימנעות כמעט מובטחת, אבל השימוש על אחרתיותכם – אם נחשפתם לספוילר, לא נישא בתוצאות. אחרי שצפיתם, אל תשכחו להסיר את המילים הרלוונטיות מהרשימה, אלא אם אתם רוצים להתחמק גם בעתיד מכל פרט מידע שקשור לסדרה.

רשימת מונחים בסיסית:

שובר שורות
שוברשורות
ברייקינג באד
ברייקינגבאד
וולטר
סקיילר
ג'סי
פינקמן
וולטר ג'וניור
וולט ג'וניור
גיליגן
גיליגאן
אהרון פול
ארון פול
בריאן קרנסטון
קרנסטון
הייזנברג
סרטן
מת מסרטן


תיהנו ואל תבשלו מת' בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully