וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצלחת "הומלנד": עוד סדרה ישראלית תעובד למסך

1.10.2013 / 21:08

סדרת הדרמה "שקופים" שיצרו עמית כהן ומריה פלדמן, המבוססת חלקית על אירועי חיסולו של מבחוח בדובאי, תופק בשיתוף פעולה בין קשת, FOX International Channels ופיטר לנסדמן

הפירות של "הומלנד" נקטפים: לסדרת דרמה נוספת של קשת, "שקופים" שצפויה לעלות בערוץ 2 במהלך השנה הבאה, יופק פיילוט אמריקאי בשם "False Flag". מאחורי ההפקה של הסדרה שיצרו עמית כהן ומריה פלדמן ישתפו פעולה אנשי הזכיינית הישראלית ו-FOX International Channels ואת הפיילוט יכתבו כהן והבמאי פיטר לנסדמן.

ההשראה לסיפור הסדרה, שמופקת בארץ על ידי טנדר הפקות, מגיעה מפרשת החיסול של בכיר החמאס מבחוח, והיא עוקבת אחרי שמונה אזרחים ישראלים שמגלים שתמונותיהם, פרטיהם האישיים וסיפור החיים שלהם הופצו ברשת והם חשודים במעורבות בפשע בינלאומי. בהתאמה, הגרסה האמריקאית לדרמה המותחת תגולל את סיפורם של אזרחים אמריקאים.

אלון שטרוזמן, מנהל Keshet International, הזרוע הבינלאומית של קשת אמר כי "FOX International Channels" מביאה מודלים חדשניים של הפקה ונוכחות גלובלית עם מאות ערוצים ברחבי בעולם. ללא ספק שותף טבעי לפרוייקט. יחד עם שרון טל ופיטר לנדסמן יש לנו צוות מנצח, ערוך ומוכן להביא את הסיפור המרתק של 'False Flag' לארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully