וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס: "האנה מונטנה נרצחה"

6.10.2013 / 10:04

הזמרת התארחה בתכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב" והכריזה שהדמות שגילמה ככוכבת ילדה איננה עוד. לסכסוך המתוקשר עם שייניד אוקונר היא העדיפה שלא להתייחס

האירוח של מיילי סיירוס בפרק של "סטרדיי נייט לייב" אמש (שבת) יכול להיות מוכתר כהצלחה משתי בחינות לפחות: מינון הטוורק ירד בו למינימום וכמו כן, סיירוס היתה לבושה לחלוטין במהלכו. הכוכבת המשתוללת הוזמנה להתארח בתכנית המערכונים הפופולרית, זאת לאחר שכבר עשתה זאת לראשונה בשנת 2011, אז מחלפות ראשה עדיין היו קיימות ואת הלשון היא עוד החזיקה בפה ולא משורבבת מחוצה לו.

במהלך התכנית, כמתבקש, הסתלבטה עצמה, ולא שחסר לה על מה. "עכשיו כשגם אנשים לבנים עושים את זה, זה הפך לקצת עלוב", אמרה על ריקוד הטוורקינג שהפך להיות סימן ההיכר של תדמיתה החדשה. באשר להופעה השערורייתית שלה בטקס פרסי הוידאו של MTV, הכינו כותבי התכנית מערכון מיוחד בו סיירוס מתכוננת להופעה תוך כדי שהיא אומרת "השיר הזה פחות הולך להיות סביב השירה" ודמותו של רובין ת'יק (בגילומו של שחקן התכנית טרן קילם) סיפרה על הריקוד בו לקח חלק, כולל היצמדות לישבנה של סיירוס, ואמרה "אישתי היתה בסדר עם זה. אני מניח". בהמשך התייחסה סיירוס להופעה הנ"ל כהופעה שהביאה לקיצה של אמריקה ועל האנה מונטנה, הדמות איתה עשתה את הפריצה הגדולה לעולם הילדים, אמרה ש"היא נרצחה".

בניגוד למצופה, סיירוס לא עקצה את הארוס לשעבר ליאם המסוורת' ולא את הזמרת שינייד אוקונר איתה היא נמצאת בחלופת מכתבים פתוחים בימים האחרונים. אבל סיירוס לא השאירה מאוכזבים בקהל וגילמה את הרפובליקנית מישל בקמן בגרסתה הסקסית, כולל השיר "We Can't Stop" שהפך לשיר "We Did Stop" עקב שיתוק הממשל האמריקאי שהחל לפני מספר ימים לראשונה מזה 17 שנים. השלט "אאוט אוף וורק" הפך כמובן ל"אאוט אוף טוורק".

אבל היתה גם מוזיקה בכל זה: סיירוס שרה את הסינגל האחרון שלה, "Wrecking Ball", כשהיא לבושה יותר מאי פעם ואינה מתנודדת על כדור ענק, כך שהפעם היה אפשר ממש לשים לב למוזיקה וגם קצת להצטער שכותבי התכנית לא ימשיכו ללוות את הכוכבת הסוררת בתקופה הקרובה. מחר סיירוס תחזור כנראה לשרבב לשון ולהיות מושא הבדיחה ולא זאת שמספרת אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully